Dupa ani de chin, am reusit..


.. sa`mi stric telefonul! Da, am reusit! Nu stiu cum, cand sau in ce mod, dar am reusit sa stric un Nokia. Culmea, imi placea, m-a tinut si la trante si in apa si la orice. Azi nu mai merge. Tastele pentru sus, jos, stanga, dreapta, ok , acceptare si respingere apel pur si simplu nu iau comanda. Sunt la Orange, abonament. Intentionam sa trec pe cartela..cred ca ma voi razgandi.
Azi e o zi trista…telefonul meu de 4 ani si putin, a decedat. :(. Prima mea poza cu el a fost una facuta surorii mele. Aceasta e a doua. Acum stau cu un LG de-al tatei. Sper la un nokia la 1 leu la abonament, dar nokia sa fie!

21 de comentarii la „Dupa ani de chin, am reusit..

  1. Si eu tot un Nokia am avut, a tinut 3 ani la bine si la rau pana cand anul trecut de Paste a cedat: nu ii mai mergea tastatura si nici microfonul. Tot nu vroiam sa-l las. Pana la urma mi-am luat tot un Nokia de 2 mil si ceva :”>. Si e roz si e cel mai bun telefon ever!

  2. Pingback: Cu mine – pentru voi! | Love addiction √v^√v^√ღ

  3. Și eu am avut un sony ericsson care s-a stricat după 5 ani. Am vrut să se strice mai devreme dar s-a stricat câdn a vrut el, iar atunci nu a fost un moment bun :)))

Lasă un comentariu