De la femei pentru femei.


Nu am sa mint, imi pierd timpul pe facebook, cititind absolut toate articolele; fie ele din reviste de scandal, sau din bloguri de succes. Le citesc pentru ca de multe ori cartile sunt dincolo de masuta laptop-ului. Si apoi imi place sa urmaresc intamplarile fericite din vietile tuturor: unii au bebei, altii abia au facut nunta, multi numara luni de dulceata, unii inca nu si-au gasit iubirea si cred cu tarie ca alta cum a fost cea din tinerete nu vor mai gasi.

Si toti sunt oameni impliniti si fericiti. Si cred ca multi gandesc ca si mine in urmatorul subiect: revistele de femei, scrise de femei pentru femei – bullshit.

Si nu ma refer la marile reviste, cu toate ca nici acelea nu stralucesc. Ma refer la revistele astea on-line, cu titluri care mai de care: „cum sa afli daca te iubeste”, ” cu ce zodie esti compatibila”, ” secretele machiajului pentru incepatori”. Si articolele acestea cuprind o insiruire de bazaconii pe care si eu la randul meu le-am citit si ma uitam ca pisica la calendar. De exemplu eu cu sotul meu nu sunt compatibila in orice zodiac existent; daca ma iau dupa caracteristici si culoarea ochilor clar nu ar trebui sa vorbim; si totusi avem un frumos mariaj de aproape un an, pe langa relatia frumoasa ce am avut-o inainte.

Se poarta rochitele cat mai stramte, scurte, se poarta fitzele si figurile, se poarta fondul de ten si tocurile la plaja. Se poarta toate la 16 ani.

Se poarta discutiile deocheate , cat mai deocheate. La 17 ani.

Se poarta tatuajele cu fundite, stelute sau „Gigica” deasupra bustului sau deasupra posteriorului, sau poate sa iti tatuezi sprancenele, ar fi mai comod. La 18 ani.

La 19 ani ai cea mai smechera masina din familia ta. Mami inca se duce cu masina lui tati, dar tu.. tu ai nevoie de masina ta. Pentru ca tu ai nevoie.

La 20 se poarta operatiile; oleaca sanii, putin nasul. Nu conteaza ca tu esti frumoasa si asa, nu arati ca o papusa Barbie iar barbatul ideal nu se uita la tine.

La 25 iti gasesti de munca. Si uite asa devii o femeie independenta, sigura pe sine si cu relatii. Mami si tati au avut grija de tine, societatea e pregatita sa te ia sub aripa ei.

Nu este doar vina revistelor, dar in mare parte, aceste promoveaza exact ce nu ar trebui, pentru ca se adreseaza unui cu totul alt public decat celor care ar vrea.

lizzie

Daca te numeri printre norocoasele care nu se regasesc, felicitari. Am vazut multi copii de 6-7 ani cu Iphone,singuri pe strada, cumparand suc/chipsuri de la magazin cu bancnote de 50 lei. Sau cu PSP, Prea multi copii crescuti asa, de dragul de a creste, copii ce primesc afectiunea sub forma de bunuri materiale. Pai altfel cum, cand melodiile de pe MTv promoveaza ce promoveaza, cu titluri scrise cat mai corect, k la meteo, exact k acolo.

 

Nu cred ca sunt singura ce isi doreste sa se fi nascut in alta epoca.

gwtw-scarlett-bed

4 gânduri despre &8222;De la femei pentru femei.&8221;

  1. Eu nici nu mi-am permis telefon mobil până la primul salariu :)) De curând auzeam doi pici de vreo 10 ani care spuneau că abia așteaptă să le cumpere părinții iphone 6. Îți dai seama? Să dai unui copil de 10 ani un telefon de 4500-5000 de lei…

Lasă un răspuns

