Right in the middle of nowhere


Uite asa, m-a luat ca in desene animate si m-a mutat exaaact in mijlocul…nicaieri-ului. Nu e frig, nici cald, nici bine, nici rau, nici singura, nici cu cineva..

Imi bate inima si simt linii fierbinti pe fata. Sufletul; am aflat ca il am…imi zice ca is proasta, ca de ce am ratiune. Ratiune; baza mea..imi zice ca is proasta, cu sufletul nu o sa am de mancare.

Si uite asa stau pe spate in pat, gandindu-ma la absolut nimic, aflatt in mijlocul nicaieri-ului. Vise, sperante, idei, dorinte..praf. „Va fi bine” nu exista pentru mine, pentru ca eu sunt bine mereu, oricare ar fi starea mea. A doua zi o iau de la capat, nu? Munca, oameni, cafea, cursuri, mesaje. Nu am lasat niciodata timp pentru mine, sa ma gandesc ce am nevoie, ce trebuie. Am luat mereu de pe drum tot ce am avut nevoie; fie ca era vorba de mancare, reactii,sentimente. Asta m-a facut sa nu ma atasez de lucruri, chiar daca pana am crezut ca o fac. Nu mai exista sanse, cu toate ca am crezut ca am dat. Mi-am dorit mereu sa fiu dulce, simpatica, feminina. Pot sa am si rochie de bal, tot rece si de gheata as fi. Si in dragoste am fost la fel.

2 gânduri despre &8222;Right in the middle of nowhere&8221;

Lasă un răspuns

