Nou peste vechi


Atunci cand termini o relatie, sunt de parere ca pentru urmatoarea perioada, muzica si noptile cu luna plina lasa gust amar uneori.
Daca arunci cu noroi si bagi cutit dupa cutit in spatele celuilalt, nu o sa te simti mai bine. NU o sa te ajute si in mod clar, nu o sa formezi o parere buna.
Daca apreciezi ca s-a intamplat si ramai cu amintirile frumoase sunt sanse reale ca lumea sa te aprecieze si sa ramana in preajma ta, fara sa se teama ca o sa ii vorbesti de rau, daca prietenia lor cu tine ar esua lamentabil.
Nu conteaza ce zic altii? Ba da, conteaza uneori, pentru ca e vorba de ce fel te vad ei pe tine, ca om. Poti sa iei sau nu in considerare ce zic eu, dar e bine sa asculti.
Cand s-a terminat, s-a terminat pentru ca exista un motiv, o neintelegere, o problema. Altfel, nu se termina. Altfel, o discutie, o pauza de 1 zi..doua, ar fi rezolvat problema.
Eu nu pot sa continui o relatie, daca s-a terminat. Cel putin nu dupa o luna, doua, trei. Nu pot pentru ca daca s-a terminat,s-a terminat si nu pot sa merg mai departe daca nu rezolv problema, pentru ca altfel ma lovesc mereu de ea. Nu pot sa raman prietena cu cineva care imi este atat de drag, ca ii simt respiratia in par, si cand nu`i langa mine.

Noroiul, „we should be friends”, mesajele siropoase si revederea pozelor cu voi doi, nu o sa-ti faca bine. E bine sa ai timpul ocupat, sa cunosti lume. E bine, e foarte bine. E cel mai bine. Stiu sigur.

Later edit: Si da, orice relatie in viziunea mea, are la baza prietenia, suportul reciproc si increderea. Insa cand ai terminat o relatie, iti ia timp sa il vezi pe celalalt doar ca si prieten. ( Merci Paul ca mi-ai amintit si detaliul asta. Uitasem ideile pe drum 🙂 )

21 de gânduri despre &8222;Nou peste vechi&8221;

    • yep. si apoi asa si e. cum sa spui, dupa ce abia ai zis PUNCT, „ramanem prieteni iubito, nu?”

      normal ca in mom ala, tot ce vrei e ca ii strivesti capatana, ca la serpi!

  1. Normal ca ” hai sa ramanem prieteni!” nu iti starneste nici cea mai mica pofta de amicitie! Sa auzi asta cand ti se termina o relatie e ca si cum ti-ar muri cainele si mama ta ti-ar spune ca inca mai poti sa-l pastrezi! ( am citit asta undeva si am retinut-o pentru ca am avut cui sa i-o spun :”> )

  2. Foarte bine punctat.
    1.”Cand s-a terminat, s-a terminat pentru ca exista un motiv, o neintelegere, o problema.” – corect si asta te face sa iti reamintesti ca te-ai desparitit pentru ca ceva nu mergea ok si nu s-a putut rezolva. Iar acest gand te face sa mergi mai departe.
    2. Faza cu sa ramanem prieteni iarasi e reala, poti ramane prieten dar daca faci asta imediat, ramai agatat de ceva de care ar trebui sa te desprinzi.
    3. Sa iesi, dar aici eu am mare grija ca cineva sa nu se transforme in the rebound guy, nu face bine nimanui, nu vindeci o relatie cu o alta relatie in care intri din singuratate si tristete sau pentru a completa un gol.

    Un articol venit la fix, multumesc Ana Maria.

    • Multumec frumos. Ma bucur ca a venit cand trebuia, de altfel, cred ca toti ar trebui sa vada lucrurile asa.
      Si da, faza cu „ramanem prieteni” ma omoara.

    • „nu vindeci o relatie cu o alta relatie in care intri din singuratate si tristete sau pentru a completa un gol”

      Cam multe intra din singuratate sau aia cu gol..

      Cel putin asa am cam observat eu..

  3. „Atunci când aud : ” putem rămâne amici” e că şi cum mi-ar spune mama că mi-a murit câinele, dar pot să îl păstrez . ”
    Mi-a venit in minte asta cand am citit postarea ta:)

      • Oarecum da.. doar ca mi-ai mai dat unele lucruri de inteles..

        Dar nu stiu ce sa zic si cu prietenia asta.. adica dupa jumatate de an ? Pai ce faci.. suni persoana respectiva si-i propui deodata din senin:”Bai sa stii ca acum vreau sa fim prieteni, scuze ca te-am refuzat ultima oara”

        In cazul asta poate sunt si sanse sa fii data uitarii si uite asa s-a dus si amicitia/prietenia.

        • nu. nu la asta m`am referit. in mod clar nu asa. doar ca, daca ar fi sa dau peste persoana in cauza peste vreun an, as zice mai mult decat un ” buna ” sec. Probabil as intreba ce mai face, cum merge cu sesiunea, ce mai face X, Y, Z. Daca as avea nevoie de ceva, ceva urgent, important, ff important, as suna cu incredere, pentru ca stiu ca la baza e prietenia. Inghit in sec, dar stiu ca ma va ajuta daca am nevoie. Stiu ca si eu as face la fel.

  4. Totusi poti ramane prieten..poate asta trebuia sa fie de la inceput, poate ca va intelegeti bine si atat, ati incercat si nu a mers mai mult..si..ramaneti doar prieteni.Dar fie ca ati ramas sau nu prieteni este importat sa ne comportam frumos,respectuas..si fara razbunare.

Lasă un răspuns

