De la entuziasm la maturizare


book-cute-flowers-vintage-Favim.com-432237

Am plecat in februarie aici, in Anglia. Am plecat plina de sperante, putere de munca si mii de vise. Inca le am, jumatate le-am schimbat in realitate. Dar totusi entuziasmul meu s-a schimbat in…realitate. Aici oamenii muncesc, muncesc mult; astfel isi permit sa se si distreze…cand au timp liber. Cred ca sunt oameni care pot si oameni care nu vor sa ramana aici, in UK.  Fac parte din categoria celor care nu vor.

M-am schimbat mult in perioada asta si imi e si mie greu sa ma recunosc. Am alta gandire, alte conceptii, alta rutina, alte gusturi culinare; alte gusturi culinare cu totul altele. Mi-am schimbat regulile, metodele, visele, prietenii, relatia cu familia. Si m-am speriat de schimbarea asta. O accept cu toata inima si ma bucur de ea pentru ca sunt cine vroiam sa fiu si m-am maturizat.

In curand o sa imi schimb si numele de familie, intru-cat urmeaza a ma casatori( yeeeyy!!!). Deci am schimbat tot ce se poate schimba. Am decis sa ma intorc acasa pentru cateva luni, pentru a ma regasi fie cat de putin, cu putin din mine . Altfel o sa ma urc pe pereti. Oriunde m-as duce cred ca imi va fi dor de casa. De magazinul de la coltul strazii, de vecinii prietenosi, de serile in Daily, de iesirile pe faleza, de parinti, de un vin de tara atat de rosu ca e negru.

Mi-am urmat inima si am venit aici. Acum tot inima imi spune ca am nevoie de ceva timp acasa. Ma voi intoarce probabil la anul, dar sarbatorile cred ca sunt mai frumoase acasa;  oricat de frumoasa e Londra de sarbatori cred ca nu se va compara cu bucuria de a fi in familie. Dupa multi ani de certuri si predici in familie cum ca „familia e foarte importanta, stai si cu noi, nu mai pleca de aiurea” ,  am inteles in final pe pielea mea ca nicaieri nu e mai bine ca acasa.

2 gânduri despre &8222;De la entuziasm la maturizare&8221;

  1. Daca ai devenit ce iti doreai sa devii atunci numai bine. 🙂 Sa fii fericita acolo, sa muncesti mult dar si sa te distrezi! Felicitari si pentru faptul ca in curand iti vei schimba si numele de familie. Sa fiti fericiti!

Lasă un răspuns

