Am mai scris despre asta…


Am stat pana la 3 dimineata. Nu aveam somn…dar mi se inchideau ochii. Era cu siguranta de la ceaiul negru baut cu 3 ore in urma.

Am foit internetul de l-am nenorocit. Cautam ceva sa imi tina mintea ocupata, sa nu apuc sa gandesc..Nimic interesant. Am incercat sa adorm bucuroasa ca ..vorba aia, am unde sa dorm, ce sa mananc si pe cine sa iubesc dar constienta ca in general nu ma multumesc doar lucrurile astea si ma simteam vinovata ca pentru 10 minute, am considerat ca e suficient.

M-am trezit pe la noua. Nu e suficient. Nu pentru mine; eu pot mai mult, vreau mai mult. Dar nu ma intreba ce.. Nu stiu cum e femeia dupa 30 de ani sau cum e femeia cu un copil, dar am auzit povesti; se cunoaste pe sine, are in mare parte ce are nevoie si se afla in floarea varstei.  OH DOAMNE! ma simt ca la 80 de ani si nici nu am facut 30. Ma simt scursa de energie, fugarita de caini. Nu am 2 joburi, nu am animal de companie, nu am copiii, nu dorm in bucatarie…si totusi simt ca se scurge energia din mine.

Am incercat vitaminele, odihna si alta sfaturi „doftoricesti”. NOT! Mi-am dat seama ca e de la mine. Eu nu sunt suficient de buna pentru mine si am reactii alergice(exact ca in filme, cand nu poti readuce la viata un vampir in corpul unui om; va ceda corpul). Nu mai am rabdare sa invete altul ce eu stiu deja, cu toate ca stiu ca nimeni nu s-a nascut invatat; si nici nu am rabdare sa explic de sase ori.

 

Imi fuge timpul pe sub picioare…as mai vrea timp.

 

House M.D, (2004–2012)

 

Cu drag..

2 comentarii la „Am mai scris despre asta…

  1. Pingback: Provocare după ceva timp – Terasa cu bloggeri

Lasă un comentariu