Femeile sunt proaste si barbatii sunt degeaba


Nu stiu daca aprob cu adevarat macar una din afirmatiile din titlu, insa ma tot confrunt cu subiectul asta din ce in ce mai des. Si intradevar, este un subiect des discutat probabil pe foarte multe bloguri.

 

Ca femeile sunt proaste, asta stie orice barbat. Si nu ma refer la retard mintal, nici la carpe de sters pe jos ci doar la puterea de a fi pragmatica si cu sange rece. Ca asa suntem noi, mai dulci, mai moi…de aia suntem si mame. De aia plangem fara motiv sau.. si mai grav..cautam motive sa plangem. Situatia poate sa fie ea cat de roz o sa fie, tot o sa varsam cativa stropi; de bucurie. Inevitabil si oricum ai intoarce-o, ne aratam sentimentele mult mai des decat barbatii, care desi se lauda cu vesnica „tarie masculina”  ..ei bine, o las asa. Ar putea intradevar sa se zica ca suntem sensibile; dar cuvantul inlocuitor este „proaste”. L-am auzit atat de des cand eram in tara incat am ajuns sa cred ca barbatii sunt degeaba daca considera sensibilitatea o prostie.

Am primit in ultimul timp o gramada de complimente si toate incluzand aceleasi cuvinte: gheata, rece, sange, inima.  Ei bine, mi-as dori sa fiu proasta in momentele astea. Pentru ca dragii mei, oricat de mult o sa sustineti ca femeile sunt proaste, nu o sa va doriti una care nu e. Femeie trebuie sa fie desteapta, dar mai ales..mai presus de toate sa stie sa fie proasta.

 

Cat despre barbatii care se considera conducatorii sexului feminin..flash news. Se poate si fara voi. Noi putem si fara voi. Desigur, am plange mult, dar putem.

 

 

*acest post nu este adresat nimanui in special. Doar ca m-am saturat sa aud ca femeile sunt proaste si barbatii sunt dobitoci. Nu e ceva nou. Toata lumea stie asta.

 

882795_316780111781864_1800297169_o

7 gânduri despre &8222;Femeile sunt proaste si barbatii sunt degeaba&8221;

  1. Asta e ca și cu sinceritatea. Cine crede că sinceritatea e o prostie greșește enorm. E mai bine să minți pe toată lumea? Eu unul nu cred că e o prostie să îți arăți sentimentele. E o prostie să nu arăți ce simți …

    • stii ce ma deranjeaza si mai mult. Ca aici in Anglia, nu numai ca suntem proaste, dar suntem doar proaste. Sau ma rog..asta am inteles eu din miile de discutii din autobuz.

      • si barbatii sunt prosti, cel putin din punct de vedere sentimental. sa-i vezi ce se planng atunci cand au probleme sentimentale, de mai mare rasul. si noi trebuie sa fim proaste, altfel ei ar fi gay 😀

Lasă un răspuns

