Alegerile de primavara


12356_315657761894099_2032932431_n

A fi fericit este o alegere, zic eu. Si totusi sunt zile cand aleg sa fiu fericita si dau nas in nas cu oameni care imi strica ziua chiar si fara sa le vad fata, doar pentru ca le stiu starea in care se afla.
Poate nu fericita..dar binedispusa. As alege sa cant sub dus sau sa fac doi pasi de dans in drum spre bucatarie; sunt zile cand as vrea sa o fac. Si totusi unii oameni imi umbresc alegerile in favoarea unui zile intregi de batai rapide de inima si urechi ascultite.

Am renuntat demult sa fiu trista cand ploua si probabil de asta am ajuns sa iubesc atat de tare ploaia si frigul. Vremea ma lasa rece, e ultima mea grija; dintotdeauna. Oamenii insa…nu-s cartofi sa ii arunc in fundul sacului si sa ii scot cand mi-e pofta. Nu stiu ce parere au oamenii despre mine, la prima vedere,discutie. Nu mi-a pasat niciodata, pana cand mi-am dat seama ca fac prime impresii bune. Dupa asta insa, e dificil sa te mentii acolo, sa nu dezamagesti, sa nu pui la indoiala nici macar o data, increderea omului. S-a dus naibii tot. Si omul vrea mai mult decat ce a vazut la prima prima impresie; cu toate ca prima impresie e tot ce am mai bun. Si eu ma chinui si omul asteapta. Si in tot amestecul asta, uit ca si eu ar trebui sa am asteptari si realizez tarziu in noapte ca sunt dezamagita de alegerile mele, daca eu trebuie sa ofer mereu mai mult si in schimb uit ca trebuie sa primesc.
Defectul meu e probabil si faptul ca nu ma multumesc cu putin nu ma mai multumesc cu putin. Asta de cand am realizat ca nu vreau sa fiu angajata sa cladesc visele altora; vreau sa mi le fac pe ale mele. Na-ti Ano. Acum sus pe munte ca tocmai sus in varf, e steaua ta. Sper sa ajung la ea in maxim 5 ani. Sau in orice caz inainte sa mi-o fure altcineva.

Un gând despre &8222;Alegerile de primavara&8221;

  1. varful muntelui se poate cuceri in mai multe feluri…
    este una sa te catari pe fiecare colt de stanca pana acolo… alta este sa folosesti franghia alpinistului intinsa pentru tine… ca sa nu mai zic nimic de un helicopter care te lasa exact unde iti doresti…
    este alegerea ta… ce metoda vei folosi…
    iti doresc sa ajungi insa la timp… si mai ales cu bine…

    cat despre vreme… si alti oameni care aduc tristeti… zambeste-le tu… si adu soare oriunde esti in viata…

    succes…

Lasă un răspuns

