Ma simt…


Soare.. si totusi la mine e cam intunecat. Ma zbucium intr-un sac de ganduri negre, sac ce nu e de plastic. Si ma zbucium sa ajung dincolo de el, sa simt si eu caldura soarelui.; pana ajung eu, e deja noapte, iar e frig, iar sunt singura. Si apoi un alt sac isi face aparitia.

Ma simt singura.  Sunt singura. Singura in propriile ganduri; negre, dese, ca de paianjen. Poti tu sa ma faci sa ma simt mai bine? Ti-ai sfasia tu degetele sa-mi rupi sacul, sau ai sta langa mine vorbindu-mi despre cat de frumos e dincolo de el, lasandu-ma sa ma mint singura ca e mai bine asa.
Nimic de zic, nimic de discutat..doar sunetul asurzitor al tacerii si poate al cuvintelor nespuse; asta va duce la tornade, cesti de cafea si asternuturi patate de lacrimi.
Ooo cum stiu eu sa fiu patetica, melancolica, si rea…cum stiu eu sa fiu femeie. Toata lumea are masti, ne laudam cu ele mereu; mai putin in zilele alea bune, cand zambim fericiti vanzatoarei de la magazinul din colt. Dar parca unii au mai multe, mai frumoase, mai sclipitoare, cu elasticul de sustinere mai ascuns, mai potrivit. Si nu ii invidiez; ii admir pe cei care nu au masti, sau care au masti putine. Fii unul din ei.

Nu ploua;

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

6 gânduri despre &8222;Ma simt…&8221;

Lasă un răspuns

