Norocul e doar in sala de examene..si la prima intalnire


Cum am zis, mi-am schimbat locul de munca din Crawley, in Londra. Se face ca eu vroiam sa plec si mi-am cautat de una singura. Am gasit, am fugarit trenuri pe un frig imposibil, am fugarit si metrouri si autobuze, am fost la interviu, am trecut cu succes, am fugarit inapoi si mi-am zis seara ca sunt norocoasa ca am gasit in Londra,

Stau acum si realizez ca nu e noroc. Asta nu e noroc. Nu e noroc nici cand gasesc exact ce caut. Cred ca se numeste munca multa, perseverenta, implicare, dorinta, nopti albe pierdute pe google.

Nu e noroc cand iei 10 la licenta, daca ai muncit extraordinar de mult la ea. Nu e noroc daca te duci la biblioteca si gasesti cartea pe care o cauti, pentru ca intr-un final stii cum sa cauti.

Nu mai cred in noroc, decat daca imi pica la examen singurul subiect pe care il stiu. Si am mai avut noroc cand m-a invitat la prima intalnire; nu e noroc ca inca e langa mine, se numste ca ne-am mplicat amandoi.

 

“I’m a greater believer in luck, and I find the harder I work the more I have of it” 
― Thomas Jefferson

 

 

3 gânduri despre &8222;Norocul e doar in sala de examene..si la prima intalnire&8221;

  1. Noțiunea de noroc/ghinion este numai o invenție omenească din punctul meu de vedere. În trecut oamenii când nu puteau explica ceva dăteau vina pe zei. Azi lumea nu se mai simte confortabil să creadă într-o forță superioară. Preferă să creadă că toate sunt la întâmplare și nu răspund în fața nimănui. 🙂 Așa că e mai simplu să spui ”noroc”/”ghinion” 🙂 Nu degeaba se spună că norocul ți-l mai faci și cu mâna ta.

Lasă un răspuns

