Cu si despre mine, numai de bine


Am preluat leapsa..tarziu, tarziu dar o fac. Suna interesant.

Si vrea Creve sa stie urmatoarele lucruri:

1. Care este cea mai memorabilă gafă pe care ai comis-o?
2. Ce porecle ai avut și care este cea actuală?
3. Cum îți imaginezi seara perfectă?
4. Dar dimineața perfectă?
5. Îți e frică de ceva anume?
6. Trăiește clipa sau planuri pe termen lung?
7. Ce fel de părinte crezi că vei fi?

<hr>

1. Nu imi aduc aminte de una anume, una memorabila. Dar fac cate 2-3 zilnic..

2. Maturica. :)) nu am fost deloc populara cand aveam 6 ani. Era din cauza ca parul meu statea mereu prea cu volum, lucru dorit azi si incercat cu toate tratamentele. Momentan nu am, dar ca nickname, de vreo 6 ani..Anya

3.There is no such thing. Toate sunt perfecte, langa persoana potrivita. Sau noapte nuntii poate? Inca visez la rochie alba si cosite lungi,

4. Asemenea. Doar ca neaparat cuprinde cafea.

5. De singuratate si de mama.

6.Traiesc toate clipele de-a lungul planurilor pe care le fac… fie ele ca reusesc sau esueaza. Fac planuri dar mereu le schimb pe parcurs.. din cauza clipelor.

7.Hot mamma. :))

<hr>

Ma mut in Londra. Am reusit sa gasesc acolo; acte, bani si munca mai putina. Cineva acolo sus ma iubeste pentru ca intr-un final mi-am atins visul cu mana. Ma mut in Londra. Mai ramane sa port rochia alba.

Orice as zice si ori de cate ori o sa ma plang, iubesc cerul plin de nori al Londrei. Si vesti si mai bune.. nu mai mananc ciocolata, decat daca ies in oras. Si nu prea ies. Deci.. no more choco.

The Addams Family (1964–1966)

6 gânduri despre &8222;Cu si despre mine, numai de bine&8221;

  1. Ți-e frică de mama ta? Cum vine asta? :)) Felicitări pt mutare 😛 Trage un prieten de mine de vreun an și ceva să vin și eu în Londra dar sunt câteva lucruri care mă țin aici momentan 😛

Lasă un răspuns

