Prea mult e prea mult


Tratamente pentru cafea, tigari, grasimi.. Cum ma las de ciocolata? E clar ca nu e buna, se vede considerabil cand iau blugii pe mine. Si nu e pentru ca mananc cine stie ce, pentru ca nu mananc nesanatos…inafara de ciocolata. Sub toate formele ei, nu ratez niciuna.

Partea in care imi propun si am tin de cuvant nu functioneaza prea bine. Exista si oameni care au reusit? Am redus ce e drept „doza” dar..ar fi de preferat sa renunt de tot. E adevarat, dulciurile nu sunt bune. Am renuntat la Cola, cafea, energizant. chipsuri umm…si inca ceva. Ei, cum fac cu ciocolata? Ca parca se pune sa, incet incet…

no more..

12 gânduri despre &8222;Prea mult e prea mult&8221;

  1. E grav dar te poti vindeca. 😀 Adoram si eu candva ciocolata, la modul ca mancam si 2-3 pe zi, mi dadeau energie si erau al naibii de gustoase ( era pe vremea Africana si Poiana daca stii ). S-au dus usor usor cand colaceii s-au adunat claie gramada si din 2-3 am ajuns tot la 2-3 dar patratele pe zi. 🙂

    Ceva intr-o zi te va convinge si pe tine si atunci te vei lasa de ea, ca ea de tine sigur nu se lasa. 😛

  2. Pingback: Sunt la leapșa :) | Minte mare într-un corp mic

Lasă un răspuns

