Ploua peste palaria mea


Basma

Basma

Ninge, ploua, ninge,ploua. E vremea mea, vremea dupa care am plans atat acasa. Well.. flash news. Ai grija ce iti doresti.. Mi-e dor de soare. Nu ma plang, pentru ca stiu ca daca vin acasa, o sa plang dupa ploaie.

Ieri mi-am cumparat umbrela..rosie si smechera. Daca o da vantul peste cap nu se rupe, e elastica, are optiunea asta. Si cum veneam eu pe jos a inceput sa ploua cu gheata(ploua deja, dar acum ploua cu gheata). Ploua atat de tare incat trebuia sa tip ca sa ma aud. Nu era nimeni nici in fata mea, nici in spatele meu pe o raza de 100 m, doar masini si ploaie.

Uite asa am mai bifat un lucru de pe lista TO DO. Am cantat in ploaie, sau mai bine zis am tipat. Si numanui nu i-a pasat, nimeni nu m-a auzit si eu am fost multumita.

Mi-am luat palarie. Palaria asta face minuni, de cate ori o vad, zambesc. Poate pentru ca mi-am dorit-o de atat de mult timp.

Well..it`s  raining. Care vrea, care mai doreste?

3 gânduri despre &8222;Ploua peste palaria mea&8221;

Lasă un răspuns

