Daca-ti zic!


elemenatry

 

 

Asa sunt unii. Ei au mereu dreptate. Si chiar daca nu au, or sa te faca pe tine sa zici ca ei si tot au dreptate. Daca-ti zic!

Si nu te contrazic, dar au mereu argumente, motive, portite, scoateri si alte prostii ce par rezonabile si logice. Sustin ce zici tu, daaaar adauga ei ceva. Si cand zic si eu timid..cu juma` de gura ca eu nu sunt de aceeasi parere.. se aude: daca-ti zic!!. As prefera sa nu aplic metoda barbatilor(caci la urma urmei de la ei am auzit-o), aia cu : daca zici tu, te cred. Si in momentul ala incep sa ma gandesc la diferite articole citite pe  net, fostele examene din facultate, filme, dulciuri si ooorice altceva.

Sunt oameni ce te contrazic; oricand; orice ai zice; chiar daca da in balti de istet ce e. Bun, inteleg, contrazici mereu, esti bolnav de contrazicere. Nu inteleg oamenii care au impresia ca mereu, dar absolut mereu, ceea ce zici tu este incomplet, nu gresit. Adica zic eu bine, dar nu pana la capat. Bine ca exista indrumatori, ca altfel noi restul, oamenii de rand am fi trait cu jumatati de idei.

Mereu, dar absolut mereu oamenii astia ma fac sa vreau sa reactionez asa:

 

47960_235756889884187_1999540417_n

 

sau:

House M.D, (2004–2012)

 

Nu mai zic de:

 

3 gânduri despre &8222;Daca-ti zic!&8221;

  1. Ăștia sunt acei dumnezei pe pământ :))) le știu pe toate, nu trebuie contraziși. De fapt e ilogic și imoral să îi contrazici :)))) ai grijă: orice spui poate fi folosit împotriva ta!

  2. Pai ce sa faci daca unii stiu doar o varinta buna: a lor.
    Am dat si eu de oameni incapatanati si am ajuns sa fiu de acord cu ei… adica sa le dau impresia ca sunt de acord si dupa sa fac cum cred eu. Pentru ca nu are rost sa iti bati gura, unii chiar nu merita sa primeasca explicatii…

Lasă un răspuns

