Unfriending


-The New Normal-

-The New Normal-

Mi-am schimbat total cercul de prieteni. Prin total.. vreau sa zic total.Am mai vorbit despre asta, dar devin nostalgica uneori din cauza vremii. [ploua]. Nu imi pare rau ca am prieteni noi ci ca am rupt legaturile cu cei vechi. Asta e, nu toate lucrurile sunt pentru o viata..imi zic uneori. Apoi ma uit peste poze si devin melancolica.
Toata lumea se logodeste; cel putin pe facebook. Si toti dupa revelion. M-am bucurat pentru ei, imi sunt prieteni. Au relatii sufocante zic eu, dar sunt relatiile lor. „Nu pot fata, ies/stau/mananc/dorm cu X.” .. si eu! dar am si patratica mea; in care ies cu sacosa sa iau paine, cu sor-mea pana la colt, cu tine la un suc.
…si dupa se despart.[nu mereu, dar daca nu se despart, se cearta] . si atunci imi suna telefonul. Nu am inteles mentalitatea asta. Gelozia are si ea limite, acolo unde incepe increderea. Sunt criticata uneori pentru libertatea pe care o am sau pe care o ofer in relatia mea. [a se citi berea lui cu baietii si barfa mea cu fetele]. Locuri unde mergem neinsoti unul de celalalt, momente cand renuntam la mesaje si apeluri nelimitate…le vad normale. Tot asa iesim si impreuna, in aceleasi locuri sau in altele. Si asta inseamna libertate exagerata si riscul despartirii pentru unii.. NU!
Un alt lucru care ma deranjeaza e alintul in public, cel in care iti transformi partenerul in toate animalele. Cu alintul nu am nimic, cu transformatul in animale da.


Barbatii sunt comozi si femeile sufocante. Lasati barbatii sa mearga la bere. Lasati femeile sa saliveze langa magazinul de pantofi. E o mica,mica,mica parte din secretul unei relatii sanatoase.

4 gânduri despre &8222;Unfriending&8221;

  1. Mda, multi nu stiu cat e de sanatoasa acea libertate intr-o relatie ( cu limita si cap evident! ). E absolut ok si normal ca fetele sa iasa intre fete, baietii intre baieti; fetele sa bea un suc, baietii sa joace Fifa sau altceva. Nu suport prin preajma mea oamenii super suparaciosi si care-si inchid cumva partenerii de restul lumii….

Lasă un răspuns

