Next stop: UK


Am decis. Am invartit ideile pe toate partile si am decis. Plec in Londra. E o schimbare majora si am sa o fac. Mult nu mai e, in maxim o luna trebuie sa fiu acolo. Munca si studii; cam asta e motivul. As minti sa zic ca nu ma atrage si tara si orasul. :d
O schimbare pentru suflet, pentru mine, pentru altii, dar mai mult decat atat o bucurie imensa ca imi indeplinesc jumatate din visul meu de o viata. Cealalta jumatate este.. sa ma iau din dragoste.
Si uite asa am schimbat buletinul, astept pasaportul, si fac lista de bagaje. Sunt fericita; cred ca era si timpul.

uk

8 gânduri despre &8222;Next stop: UK&8221;

Lasă un răspuns

