Mai exista bunul simt?


Nu am sa vorbesc despre generatia alfa, fata de care mi-am format o anume parere. Desigur dau vina tot pe noi.
Nu, am sa vorbesc despre noi. Prin noi..vreau sa zic persoane de vreo 23+. „Auzi..23+”.
Da.. 23+! Cei 7 ani de acasa sunt elementari, insa daca iti lipsesc cu desavarsire pentru ca deh, se intampla, exista un loc numit societate. Apoi mi-am dat seama ca degeaba exista. Am platit biletul de autobuz soferului, pentru ca nu exista casa de bilete in statie. Avea bilete, dar m-a intrebat daca nu..”rezolvam si noi amabil? nu va mai dau biletul, ati platit doar”. NU nene, vreau biletul.
Cucoana de la paine s-a suparat ca i-am dus inapoi tot maruntam ala nenorocit de 5 bani si 1 ban. Ce face ea cu el? Ce e acolo, banca? Tanti de ce ii dai rest, daca nu vrei sa ii primesti?
Directoarea de la scoala sora-mii nu are program nici in timpul programul. Are o urgenta de o luna…
Nu mai zic de secretare..Vezi aici de ce.
Desigur.. nu e toata lumea asa. Am avut niste zile ingrozitoare in ceea ce priveste angajatii de la stat si incep sa ma gandesc daca nu cumva salariile or fi problema, ca doar banii fac lumea sa se invarta. Dar pe langa toata treaba asta, doamna de la patiserie a fost draguta si mi-a zis ca foietajul meu preferat nu e proaspat, sa revin a doua zi.

Daca nici noi, astia tineri care vrem o schimbare, nu facem nimic, cine sa o faca? Cei batrani care ne judeca sau cei tineri pe care ii judecam? Si apoi Moromete avea dreptate.. „timpul nu mai are rabdare cu oamenii..”

Un gând despre &8222;Mai exista bunul simt?&8221;

Lasă un răspuns

