Yey! fresh in UK


Am tot zis ca o sa fac o schimbare enorma in viata mea si cred ca pe langa enorma va fi si brusca. Ma mut in UK. De fapt, „ma mut” e mult zis. Mi-am gasit de munca acolo, in Londra, si nici prin cap nu mi-a trecut sa ma gandesc sa refuz. Marea mea schimbare urmeaza sa aiba loc in jurul lunii martie-aprilie si pe langa faptul ca sunt foarte fericita simt si multi fluturi in stomac, dovada ca totusi sunt om si mi-e si putin teama. Azi ar fi ultima zi sa dau inapoi. Nu cred ca o voi face.

O data cu vestea asta buna, am observat cat de alb-negru e blogul meu si cred ca o sa il fac mai colorat si primitor.

139

2 gânduri despre &8222;Yey! fresh in UK&8221;

Lasă un răspuns

