Pentru tine…oricand nimic


Fac parte din oamenii afurisiti. Nu am auzit pe nimeni zicand ca sunt dulce,calma sau alte din astea scoase din borcanul cu miere. Pana si cei apropiati considera ca sunt sugarfree. Nu stiu daca e defect sau calitate, dar aparent atrage oameni. Nu stiu de ce; probabil mjoritatea cred ca e doar de impresie. Ei bine, nu e.
Dar nu asta vroiam sa zic. Vroiam sa povestesc despre oamenii ce sunt asa, dar sunt inveliti in miere, zahar, martipan, glucoza, serbet etc.


Da, exista.Nu stiu daca ceea ce vreau eu sa zic poate fi denumit „omul cu doua fete”. Oricum sunt profund scarbita de caracterul murdar al acestora. Nu fac referire la nimeni dar sigur fiecare se gandeste la cineva anume in timp ce citeste aceste randuri.
Cat nu-mi plac oamenii jeg. Ori esti dulce, ori esti acra cu cineva. Nu poti fi ambele, doar pentru ca eehh..
E mai rau decat sa iti manance cineva ultima bucata de ciocolata sau sa iti ia ultima gura de cafea si ultimul fum de tigara.
Pana ajung sa cunosc omul, am impresia ca e super ok. Cand stratul de glucoza s-a terminat nu cred ca pot sa mai acord o a doua sansa. Macar daca era asa mereu, stiam o treaba.

428404_388718087856342_247356103_n

5 gânduri despre &8222;Pentru tine…oricand nimic&8221;

  1. imi place dulcele… nu de la zahar… ca produce diabet… si este nenatural… ci de la miere… ca este adunata cu picatura… cu rabdare si munca… si niciodata nu se altereaza…
    dar… cum gusturile nu se discuta… poate ca altuia i se pare ca mierea este acra… treaba lui… dar… eu tot miere vreau… deci da… imi place sugarfree…

  2. Ai si tu dreptatea ta 😀 Pana la urma si la coada cineva e dulce si dragut pana cand obtine ce vrea sau eventual daca nu obtine nimic cum se termina rabdarea se termina si dulcegariile 😀 :*

Lasă un răspuns

