Fact 3: Machiajul de dimineata


Morning makeup

Nu ma machiez de dimineata. Nu prea o fac de nicio culoare de fapt. Totusi raman la ideea de baza ca daca asta este un punct de reper al feminitatii, atunci imi lipseste cu desavarsire.
Am avut o prietena dependenta de machiaj. Nu cred ca am vazut-o vreodata fara.Dusul de dimineata..iar dupa asta imediat machiajul. Nu cred ca o vedea cineva fara. Si da.. ii statea foarte bine. Adica arata ca la carte, cu tenul perfect si ochii perfect liniati, gene lungi si separate; toate cu al lor cost, 3 ore pe zi facea doar asta.
Am revazut-o ani mai tarziu, nemachiata. Ochii ei aveau contur negru chiar si fara sa fie machiata.

Expresia „no makeup”este folosita din ce in ce mai des in cazul in care de foloseste doar fond de ten si rimel. FLASH NEWS! fondul de ten si rimelul sunt instrumente folosite pentru makeup. Nu zic nu machiajului. Zic nu machiajului degradant si facut fara rost. Am ramas muta cand am vazut ce fel se duc pustoaicele la liceu.

Pe cine sa dau vina? Tot pe mine, pe tine, pe noi.

Lasă un răspuns

