Degeaba ninge


…si mi-am dat seama de treaba asta cand mi-am scuturat paltonul si mi-am zis ca o sa dureze pana se usuca. Nu am avut niciodata problema asta, pentru ca asta imi doream tot anul..sa ninga. Nu imi mai tresare inima cand vad beculetele de Craciun; sau ba da, dar asa..ca si cand mi-as aduce aminte de dulceata bunicii. Probabil e provizoriu.
„Provizoriu”…atat de intortocheat, de rasucit, de formal..pentru sentimentul asta cu miros de placinte si carnati.

Nu e bine sa ai regrete, sau in orice caz nu prea multe. Ce fac cand se aduna atat de multe ca le uit sirul? Regrete..pareri de rau si sentimente de neliniste. Vreau mai mult dar nu vreau sa renunt la ce am. Mai bun inseamna mai nou sau imbunatatit. Inseamna schimbare(suna ca intr-o reclama Orange).Stiu ca se aseaza toate, stiu ca va fi bine.

Mi-e dor de vara. Atat de tare..

3 gânduri despre &8222;Degeaba ninge&8221;

Lasă un răspuns

