Eu? Racita?


E inevitabil. Daca pentru mine e paradis faptul ca afara e frig, pentru sora mea e cel mai negru cosmar. A RACIT!
Asta implica nopti nedormite, suluri intregi de hartie pentru sters nasul si o cutie de crema de galbenele; vesnica crema de galbenele pentru nasul iritat din cauza hartiei niciodata prea fine pentru ea, o printesa. E frig, te imbraci bine! Nu ar intelege ea prea curand ca daca faci frigul, nu esti cool!!!!
Urmeaza ceaiurile, doctorul, reteta,nervii si certurile inainte de scoala. E bine ca mama are ceaiuri productie proprie; propriile cozi de cirese, coji de mar, macese, tei,etc.

…in asteptarea racelii.

3 gânduri despre &8222;Eu? Racita?&8221;

  1. si eu am racit… desi… serios chiar m-am imbracat in acord cu vremea de afara…
    ai acum… ceiuri… pastile… bomboane pentru gat… si o raguzeala mai mare decat toata casa…

Lasă un răspuns

