Autumn is better


Fiecare anotimp are partile lui bune, iar fiecaruia ii place un anumit anotimp. Se zice de asemenea, ca avem o afinitate pentru anotimpul in care ne-am nascut. Nu stiu daca e asa sau nu, insa in cazul meu se potriveste. Imi place toamna. Imi plac picaturile de ploaie fie ele sub forma de furtuna sau fie ele mai rare. Imi place vremea aia de tenesi+tricou+blugi. Pur si simplu imi plac hanoracele, esarfele, ciocolata calda si vantul. Imi place si viscolul si zapada, insa cum iarna nu ploua, raman la toamna. Nu mai zic de culorile frunzelor si ale cerului.
Si imi place sa nu fiu transpirata. Bronzul a ramas oricum de asta vara…asa ca fiecare anotimp cu ale lui.

Vara nu pot sa respir. Si apoi.. toamna e mai aproape de Sarbatori. ❤

2 gânduri despre &8222;Autumn is better&8221;

  1. Nu m-am născut toamna, dar abia aştept să se mai domolească soarele, să pot să mă plimb din nou în amiaza mare, fără să respir aerul acela cald şi sufocant.

Lasă un răspuns

