Nu-mi plac secretarele


Sunt doar eu, sau 95% din secretare sunt niste scarbe?
Toate filmele alea cu secretarele slabute,ingrijite si cu aer sexy sunt fictiuni. Nu cred ca as fi la fel de revoltata de felul lor total gresit de a vorbi cu persoanele ce vin a cere informatii, daca macar ar fi ingrijite.Mici, grase, neingrijite, urat mirositoate si cu haine la mana a 7-a, ma ia cu durere de cap cand trebuie sa ajung fie la facultate fie la liceul sora-mii. La fel e si pentru micile birouri.
Am fost azi la secretariatul de la liceul surorii mele, liceu la care abia s-a transferat. La vechiul liceu se aplica aceeasi regula a fundurilor mari si nesimtite, dupa ce mi s-a zis ca am cam mult tupeu sa cer detalii despre urmatorul an scolar in timpul vacantei(mancau placinta si beau suc, erau ocupate).
Eh..la noul liceu, pachetul de fund mare si nesimtit vine cu mirosul de deodorant Lipsa si haine Jeg; firme de lux. Nu poti sa vii la loocul de munca cu haine murdare, patate sau rupte! Nu poti veni de asemenea nici mirosind a suc de rosii acrit si transpiratie!

Nu mai vorbesc de caracterul infect. Nu sunt eu miss-paradis, dar nici nu pot sa astept 45 de minute pe hol, pentru cineva caruia ii face scarba propriul loc de munca. Ma simt personal vinovata ca am cerut detalii, cand de fapt asta e datoria lor, sa ofere.

7 gânduri despre &8222;Nu-mi plac secretarele&8221;

  1. Pingback: Mai exista bunul simt? « ANM

  2. Pai… in primul rand unei frustrate si nespalate de genul ii displace contactul cu o alta femeie (care eventual este mai aranjata si miroase mai bine). Daca aceleasi intrebari erau puse de un barbat… foarte posibil sa fi primit ceva reactii diferite. Mie cel putin mi se face sila cand vad femei de genul, avand in vedere ca eu ca barbat prefer sa-mi cumpar mai putina mancare sau alte chestii – in favoarea deodorantului. De fapt… respectivele creaturi – atunci cand put si le mai lipsesc si manierele… nu le mai poti numi „femei”, ci „purtatoare de sex feminin”.

  3. nu cred ca functie de secretara este vinovata de starea descrisa de tine…
    nu am nimic cu secretarele… ba dimpotriva… cred ca ele (cele ce isi fac meseria cu simt de raspundere) contribuie mult la succesul unui sef…
    starea descrisa de tine… poate fi intalnita oriunde… si tine de factura omului in cauza… de posibilitatea materiala… si asta chiar este de inteles… si trebuie sa fie de inteles… de cultura societatii… si multe altele…
    oricum… avem de invatat… sa nu facem asa…

    • nu are nicio treaba. nu are sens sa caut scuze. starea materiala nu te face sa mirosi mai bine sau mai frumos, nici sa fii mai intelegator sau nu. Ele isi fac treaba,asta e si normal, de aia sunt platite. Dar nu le d dreptul sa fie cu nasul pe sus si sa vorbeasca superior. In toata viata mea am intalnit 4 secretare dragute. Nu zic ca toate sunt cum am descris eu, nici pe departe, dar majoritate..mai ales cele din unitatile de invatamant, da.

Lasă un răspuns

