Nu stiu ce vreau


Un gând despre &8222;Nu stiu ce vreau&8221;

  1. Vine intr-o zi la mine in localitate. Ea e din alta localitate, mult mai departata…la vreo 11-12 ore cu trenul. Vine la rudele ei sa le vada, sa le cunoasca, ne-venind niciodata aici. Matusa ei, cu care ma inteleg destul de bine, imi propune sa ies cu ea in oras sa ii arat imprejurimile. Accept dupa lungi discutii si nelamuriri gen: cum? ce? eu? (Sunt destul de timid…) Si o scot in oras, era seara… Merg cu ea in oras ii arat diferite locuri, ajungem dinou in fata scarii stau cu ea pana la 4 dimineata afara; vorbim, radem.. Are niste ochi superbi…SUPERBI. M-am indragostit de ea. Nu stiu ce sa fac…cand vorbesc cu ea, nu mai am pofta de mancare… parca sunt in alt loc, in alta dimensiune. M-am indragostit enorm de ea… Dar ea pleaca in cateva zile inapoi la ea acasa. Nu i-am zis nimic cum ca m-as fi indragostit de ea…nu stiu ce sa fac.. Sa-i zic, sa nu-i zic.. Imi e teama ca daca sentimentul ia amploare si ea pleaca, sa nu cad in depresie (am mai avut tentative). Pur si simplu nu stiu ce sa fac.

Lasă un răspuns

