Ambitie pentru altii


Nu am chef nici ca respir, dar parca as face-o pentru altul. Si nu e pentru ca sunt in cine stie ce stare de depresie, doar ca mi-e lene. As face orice numai sa nu invat; de fapt as face orice daca nu ar fi pentru mine. As face casa altuia, si eu as sta in ploaie, doar pentru ca mi`e lene; rau tare de tot.

Din senin as spala si covorul, numai sa am o scuza sa nu invat. Nu ca m-ar intreba cineva, dar imi place sa ma mint singura, cum ca nu am timp. As gati pentru altul si eu m-as plange ca nu am ce sa mananc.
Da, am ambitie pentru altii, dar nu si pentru mine. Iar „daca ar exista un premiu pentru cel mai lenes om si daca l-as castiga, as trimite pe cineva sa mi-l aduca”. Nu as vrea sa fac ceva anume, doar sa stau; la propriu, in pat, pe spate, gandindu-ma la nimic, uitandu-ma la nimic, vorbind cu nimeni. Asta as vrea sa fac, sa stau.


Pe langa asta, am nunta in iulie, in Constanta si imi sta gandul la lucruri ce nu ar trebui sa ma intereseze acum, ca de exemplu o noua pereche de sandale, o rochie, culoarea parului si multe altele.. :))

2 gânduri despre &8222;Ambitie pentru altii&8221;

  1. Te înţeleg perfect, şi eu doar aş sta… fără să mă gândesc la nimic, fără să îmi doresc nimic, uitându-mă la nimic, vorbind cu nimeni…

Lasă un răspuns

