Pe curand?


Nu am fost niciodata un om al despartirilor. Imi place sa creez legaturi durabile, fie ele amicitii, prietenii, relatii de amor. Am descoperit ca ma atasez ingrozitor de tare de lucrurile care imi plac. Si cred ca uneori fac o drama din orice, chiar daca pe moment imi place sa cred ca nu dau doi bani pe chestia in sine. Mi se pare un fel de autodiscurs, pe care mi`l sustin pentru ca a ma convinge ca-mi pasa de fapt.
Nu stiu cum, dar de fiecare data ies din toate situatiile colorate in tonuri de gri si usor usor se regleaza toate. Am noroc, ce sa mai…sunt norocoasa.
Daca in primele cateva zile ma simt distrusa pentru ca lucruri in viata mea s-au schimbat, cu siguranta in doua trei zile o sa-mi revin. Nu vad o solutie in a ceda senzatiilor de solitudine ci mai degraba as cauta rezolvari pentru multele alte probleme.

Nu-i inteleg de altfel nici pe cei care stau intr-o relatie care ii face nefericiti, doar pentru ca la inceput „avea un zambet atat de dragut”. Am o prietena care s-a complacut in situatia de mai sus si nu a sfarsit prea bine.
In alta situatie, de ce ai relua o relatie care s-a bazat pe vanatai, lacrimi si cuvinte deloc dulci? Doar pentru ca sexul era bun si era atat de dulce primele 2 secunde dupa? Am auzit-o si pe asta.
Nu zic ca uneori nu e bine sa reiei legatura, insa nu sa te arunci cu totul intr-o gaura neagra.

Pe curand? Nu.

8 gânduri despre &8222;Pe curand?&8221;

  1. Să știi că și eu mă refac în cam 3 zile după o dezamăgire, o despărțire. Și îți dau dreptate: nu are rost să stai într-o relație doar din milă sau mai știu eu ce. Nu merge, atunci pa. Despre cei care se tot despart și apoi se împacă: ori sunt proști ori le place…

    • Miss Red, nu ma refer la partener strict. Ma refer in general. Cu toate ca din postare probabil asta reiese( multumesc lui Dumnezeu, nu e cazul meu, e o statistica) de fapt eu am patit o astfel de „despartire” cu prietena mea. Normal, povestea e vazuta din 2 unghiuri diferite si am decis sa ramanem macar cunostinte. Dar e trist cand vad pe cineva care se complace intr`o postura asa..asa de!! doar pentru ca „a fost frumos atunci demult”.

      • AMN , oameni suntem cu toti pana la urma. Si vezi fie ca vrem sau nu uneori avem nevoie si de bun si de rau si de prieten si de dusman. E trist daca stai sa te gandesti ca cea/cel mai bun prieten iti baga uneori cutite pe la spate, mai conteaza daca sunt cu /fara intentie. Eu una mi-am luat-o de mai multe ori si drept urmare am devenit un mister pt multi dintre cei care ma stiu, ;)) crezi ca asa e bine ????

Lasă un răspuns

