Categoria : „mama avea dreptate”


Nu am o relatie excelenta cu mama, ba chiar e putin trasa de par, pentru ca altfel toti cei patru pereti exteriori ai apartamentului ar fi cazut demult. Facem sacrificii de dragul celor din casa. O respect pentru ca e mama si ma iubeste pentru ca sunt copilul ei.
Nu asta este punctul principal al postului, ci acela ca, ei bine.. mama a avut dreptate si probabil o sa mai aiba mult timp de acum incolo. Nu am putut sa ii urmez sfaturile pentru ca eram indragostita de baiatul cu care mi-a interzis sa ma vad, pentru ca mi s-a parut cool sa ies cu X gasca, chiar daca stia ea ca nu o sa-mi fie bine, si altele. Au fost multe alegeri gresite, dar mereu le-am preferat in schimbul celor oferite de ea. Ale ei erau atat de plictisitoare si grele.Totusi nu regret si in mod clar tot ca mine as face, pentru ca am tras concluziile mele si invataturile mele.
De altfel si ea e incapatanata si refuza sa foloseasca un stick USB, doar pentru ca telecomanda aia e mai ok daca foloseste un CD. Prefera sa se chinuie singura cu cine stie ce chestie simpla, decat sa ceara ajutorul. Dar e mama.
Stau si ma gandesc cat de putine am sti cu totii daca am fi urmat sfaturile mamelor mereu. Si totusi, cate dreptate a avut mereu. Ar trebui sa o ascult din cand in cand, stie ea ce zice. Cred ca fiecare mama ar putea scrie propria carte „Sfaturi de la mama ta”.

6 gânduri despre &8222;Categoria : „mama avea dreptate”&8221;

  1. Mama niciodată nu mi-a zis ”aia nu, aia nu”. Nici în relațiile mele nu s-a băgat și m-a lăsat să mă dau cu capul de perete și să văd unde am greșit și ce am greșit. Apoi îmi spunea ce și cum. Și să știi că am apreciat mai mult așa decât dacă îmi dicta ce să fac și ce să nu fac. Aș fi crescut poate fără să fac greșeli dar nu ai fi știut niciodată dacă poate ar fi fost mai bine dacă făceam altfel. Aș fi avut foarte probabil câteva curiozități sau chiar regrete.

  2. … ehee… daca femeile ar urma DOAR sfaturile mamelor… n-ar evolua prea mult. Cu atat mai mult barbatii…
    … sunt bune de luat in calcul, procesat, dar nu de urmat ca litera de lege

Lasă un răspuns

