Din jurnal.[7]


Incep sa am din ce in ce mai des starea asta.”esti ok?”.
„DA”.

Raspuns sec, rece, cinic si mecanic. Nu, nu-s ok. Nu-mi mai simt picioarele si m-am inmuiat toata. Stiu sigur ca ma consum degeaba, dar daca o fac, un motiv mic mic trebuie sa existe. Stiu ce vreau doar ca deseori omit sa ma gandesc, daca are cine sa-mi poarte grija.Oare asa fac si copiii rasfatati?abuzeaza de parinti? O fi nevoia de grija. Si stiu sigur ce aroma, ce gust, cat de rece sau cat de des as vrea un lucru; dar e atat de bine sa stii tu. Si nu-s ok cand lumea mea e ca o stiva imensa de carti ce trebuie asezata in biblioteca. Si nici nu stiu cate rafturi sa construiesc sau ce prioritate sa le dau. Sunt carti noi si toate despre tine. Nu-s ok cand toata lumea ar schimba ceva doar de dragul meu si eu raman in picioare dand pe langa de atata egoism si orgoliu. Ce-o fi la mine „atat de” incat sa treci tu de baricada mea de gheata, lasandu-ti pajistile inversite in urma? Ah si cat dramatizez. Nu, nu-s ok. Nu-mi pare rau, nu regret si nu am constiinta incarcata.
Doar ca.. nu-s ok.

3 gânduri despre &8222;Din jurnal.[7]&8221;

  1. distanta dintre a fi OK si a nu fi OK, de cele mai multe ori este atat de mica… mica… mica de tot… cat o clipa in care alegerea ta, sa faca schimbul… intre a fi… si a nu fi… OK…
    traieste acesta clipa… in asa fel incat raspunsul tau… la intrebarea … „esti OK?” sa fie sincer si mereu, pe placul tau…

Lasă un răspuns

