Haos general. Si`n minte ..si`n lume. Mi`e dor sa lucrez cu oamenii. Cafeneaua in care am lucrat ma aducea aproape de oameni, in fiecare zi. Am plecat de bunavoie, dar de bunavoie m-as intoarce. E drept ca am inca organismul obosit din cauza programului, dar imi plac oamenii.
Am ramas cu asta, cu faptul ca am realizat cat de mult imi plac oamenii.
Pe de alta parte sunt irascibila si tot ce nu-mi pica bine, pica groaznic. Cred ca am acumulat stres , pe care in mod sigur nu o sa-l diminuez doar prin somn. Abia astept sa termin cu facultatea sa ma retrag vreo saptamana pe undeva.

hai cu vara..

5 gânduri despre &8222;&8221;

Lasă un răspuns

