Martie geros de cald


Nu o sa mai ninga si nici ger de crapa pietrele nu va mai fi, dar e frig. Si nu numai afara ci si in sufletele oamenilor dragi mie.
Termin facultatea sau sper sa o termin anul asta, cred ca am o depresie legata de faptul ca mi`am dat demisia de la ultimul job si colac peste pupaza nu am cafea in casa. E un martie urat.
Toata lumea poarta negru, gri,maro sau albastru inchis.M-am uitat ieri 10 minute pe geam si intr-un final aparuse in cadru un copilas cu o geaca rosie.Noroc de sacosile de Billa, Penny si ce alte firme mai sunt, ca altfel am fi toti un negru general. Oamenii sunt tristi, sunt incovoiati de viata asta.
Imi e dor de serile alea de vara cand stau la geamul balconului meu, si adierea aia fina imi ciufuleste parul si imi strica modelul fumului de tigara. O veni ea si vara..

3 gânduri despre &8222;Martie geros de cald&8221;

  1. Da, oamenii sunt tristi, tristetea se vede in ochii lor. Si eu sunt si ma mir ca uneori ma intreaba lumea de ce sunt asa. Deja mi-e greu sa mai mint ca sunt obosit…
    Mi-e dor si mie de serile de vara instelate, stand intins pe rondoul de iarba verde, sau intins pe o banca…

  2. vara… sigur va veni…
    pe vreme racoroasa… ideia din poza, se practica mai frumos… mai des…
    vara… fiecare va cauta partea celalata a patului…
    vezi… fiecare anotimp are si avantaje…
    ce bine ca… s-a inventat AC-ul…

Lasă un răspuns

