Tipic. nu lasa pe maine ce poti face azi


Cum se face ca se intampla toate, la fel, peste tot? Este o vorba din batrani, care functioneaza inca foarte bine. „Apoi cand te lovesc, problemele nu vin putine si nici pe rand.” Cam asa-i. Nu ma plang, puteau fi si mai grele, dar imi propusesem sa aman stomatologul pe luna ianuarie. Se pare insa ca a mea masea nu mai putea astepta si uite asa banii cu care „nu aveam ce face” zboara pentru lucruri de trebuiau rezolvate de ceva ani.
Tot in stilul asta mi`am dat seama ca am tot amanat si restantele. In schimb am foarte mari dileme legate de cadourile de Craciun. Ce sa iau si cui sa iau si ce fel de si cum si cand si in ce fel.

Idei de cadouri? Eu nu pot sa zic aici pentru ca as divulga secrete nebanuite. 😀

9 gânduri despre &8222;Tipic. nu lasa pe maine ce poti face azi&8221;

  1. Pingback: Prima leapşă : My life in few words

    • am facut deja asta. site`urile le`am epuizat.. cat despre oras.. dau mereu banii pe tot ce nu trebuie. daaaar, o sa incerc. sunt mare ce naiba :)) nu`mi mai iau dulciuri la fiecare 3 secunde. sper…

Lasă un răspuns

