Prioritati


Lucrurile se aseaza, atunci cand sunt prea zdruncinate si tind sa se agite, cand sunt prea stabile. Nu stiu daca e una din legile lui Murphy, dar e una din legile mele.
Daca nu stiu pe care poteca sa o iau, orice alegere as face, intr-un final se dovedeste a fi cea potrivita; iar daca totul e numai lapte si miere…ei bine, laptele se acreste. Incep sa ma obisnuiesc, mai ales ca sunt sigura ca nu e numai cazul meu.
Dar fie ca e totul bine sau fie ca totul este ca si miscarea browniana, am prioritati. Nu pot sa imi trantesc viata intre perne si tigari si sa las balta „ritualurile” unei vieti ce isi doreste a avea un sens. Si nu vorbesc de ritualuri, ci de prioritati. Mereu e cineva acolo, dispus sa imi intinda cearsaful, dupa ce cu o seara inainte l-am facut ghemotoc in mijlocul patului.

*nu o sa mai las niciodata balta suportul de brad, pentru niste globuri noi.

3 gânduri despre &8222;Prioritati&8221;

  1. Uneori e mai comod să-ți trântești viața între perne și țigări, dar asta nu înseamnă că este mai bine pentru tine. Iar „ritualurile” care dau sens unei vieți sunt adesea greu de îndeplinit, dar ne aduc o mulțumire sigură…

Lasă un răspuns

