Sunt mai mare ca anul trecut


Of cum a trecut timpul. Am facut ordine la haine. Am ramas cu vreo 10% din ce aveam. Nu mai pot purta tricouri imprimate cu tot felul de maimutoi, nu mai port roz si port din ce in ce mai putine tricouri. Nu mai pot sa ma port ca la 15 ani. Cel putin nu tot timpul.
Am dat de niste poze azi prin calculator. Ooooff ce par aveam pe la 18 ani, ce energie. Ma uitam la poze si parca prindeau viata, vedeam intregul moment. Nu mai am timp acum. Sunt pana peste cap bagata in tot felul de lucruri care cer timp, atentie.
Nu am sa mai port pufuri cu zorzonele, clar nu. De asemenea am observat ca am 12 sticlute de oja, din care 3 folosite. Nu mai pot sa ma dau cu verde, mov, albastru, portocaliu si alte culori. Folosesc doar lacul si oja rosie.
Nici treningul nu mai apare in garderoba mea.
Cand.. cand am crescut asa repede?

15 gânduri despre &8222;Sunt mai mare ca anul trecut&8221;

Lasă un răspuns

