Recomand: carte


‎”Imaginează-ţi o lume în care rolurile ar fi inversate, unde bărbaţii ar găti pentru femei, ar aduna şosete împrăştiate şi ar arde de nerăbdare să se căsătorească.
Inchipuie-ţi cum ar fi să ai un iubit care să păstreze în lada de zestre şase papioane în culoarea levănţicii, pe care şi-ar dori să le poarte la nunta Iul cavalerii de onoare. Incearcă să-l vizualizezi gâtuit de emoţie ori de câte ori treceţi prin dreptul unui magazin cu articole pentru copii. Şi gândeşte-te că te-ar întâmpina la uşă îmbrăcat în boxeri de mătase şi cizme de cowboy, pregătit să-ţi execute un dans la bară. Apoi adaugă şi câteva ultimatumuri: Unde e inelul meu? De ce nu vrei să te căsătoreşti cu mine? Este foarte posibil să ajungi la concluzia că tipului îi lipseşte o doagă. Pasul următor ar fi să începi să-ţi planifici evadarea. „Nu eşti tu de vină, eu sunt. [în traducere: E clar vina ta.] Sunt prea ocupată cu serviciul. Te iubesc dar nu sunt îndrăgostită de tine.” Apoi te-ai năpusti pe uşă afară… fugind mâncând pământul.”

Aşa e firea umană. Dacă îi spui unei femei să-şi dea mai mult silinţa să fie pe placul unui bărbat, e ca şi cum i-ai spune unui puştan să se ducă în prima zi de şcoală la bătăuşul clasei şi să-i spună: „Poftim, ia banii mei de gustare. Şi poţi să
iei tu şi fursecurile mele. îţi ofer, dacă vrei, şi cutia mea de sendvişuri, că văd că tu nu ai.” Sau, dacă ne referim la situaţia unei relaţii de cuplu: „Poftim, fă ce vrei cu … mine. Şi ţi-am pregătit şi o prăjitură. Te rog să fii băiat bun. Te og să mă iei de nevastă. O să-mi salt fundul sus de tot aşa cum fac oamenii ăia la yoga. E atât de confortabil să stai cu capul în jos. Pe bune. îmi place la nebunie!”

De ce barbatii se insoara cu scorpii – Sherry Argov

N-am terminat-o, dar imi place. Imi place ca expune clar ideea ca barbatul e barbat iar femeia ar face bine sa fie femeie, insa sa nu`i lustruiasca pantofii cu limba.

recomand carte

recomand carte

3 gânduri despre &8222;Recomand: carte&8221;

Lasă un răspuns

