Mofturi


De fapt..nu.
Am scris titlul postului, dupa care m`am adancit in shosonii de casa. Am scris titlul postului ca sa nu uit despre ce vroiam sa scriu. Acum.. am alta viziune. Ati jucat SIMS? Daca da.. o sa intelegeti mai usor, daca nu, explic.
E un joc, ai un caracter si il cresti, ii dai sa manance and stuff.. si are niste target`uri. Trebuie sa socializeze, sa doarma..lalala.. si..inca unul, se numeste FUN(distractie). Daca nu, chestiunea aia se inroseste si caracterul devine depresiv.
Ei bine, asa suntem si noi. Muncesti, inveti, faci curat, mancare, copii, teme si la un moment dat, te inrosesti.
Incepusem postul in ideea in care e un moft sa vrei ciocolata des, e un moft sa vrei haine noi, un moft sa vrei sa ai bani sa te distrezi.
Ei bine, nu-i. Tanjesc dupa perioadele in care aveam bani si nu stiam ce sa fac cu ei. Acum, am unde si nu am bani sau dispozitie. Nu e un moft, pentru noi, oamenii care fac ceva, care au o ocupatie si nu se incadreaza in alte categorii.
Ma dispera „economia de familie”. Da stiu, se poate si mai rau de atat, ca unii n`au ce manca, n`au unde dormi, n`au parinti, insa sunt momente cand sincer, nu-mi pasa. Nu sunt genul care daca n`are bani, sta in casa cu mainile`n san si cu o fata de pica cerul. Ma distrez si fara, dar uneori(rar!) am chef sa fac ceva ce necesita bani. Chiar daca am, imi dau seama ca am nevoie de ei pentru altceva.. si tot asa.
It sucks!

15 gânduri despre &8222;Mofturi&8221;

  1. Pingback: Despre viciile vieţii mele | Love addiction √v^√v^√ღ

  2. Mofturi? Deloc… un moft e atunci cand vrei o masina scumpa desi nu ai carnet dar o VREI, un telefon scump desi tu de regula il folosesti doar sa vorbesti deci bun ti-ar fi si unul mai ieftin si tot asa.

  3. si eu imi doresc ciocolata… si nu cred, deloc, ca asta-i un moft…
    cat despre bani… ei nicodata nu vor fi suficienti… asta imi este asa de clar…
    un multimilionar a fost intrebat cati bani isi mai doreste… si a zis ca… mereu isi doreste sa aibe doar putin… mai multi decat are… doar putin…

  4. Intotdeauna se gaseste cate ceva de facut, sa fie placut. Cheta pentri o bere cu prietenii, carti de joc, remi, literatura, muzica, gatit, desenat, pictat, sculptat….orice :). Imi place si mie poza, fain mesajul 😀
    O noapte frumoasa 🙂

Lasă un răspuns

