Bunul gust tine de bani?


Eu zic nu.
Am vazut in stanga si in dreapta oameni, fel de fel de oameni imbracati in fel si fel de chipuri. Acum.. stiu pe cineva care o sa`mi zica sigur sigur ca nu e treaba mea cum se imbraca oamenii, ca nu poti sa te…in gusturile omului.
Da, ce e drept nici pe mine nu ma intereseaza ce cred altii despre stilul meu vestimentar, stil ce tin sa precizez ca e ..simplu, clasic si alcatuit din piese ce se imbina perfect(zic eu!).
Eh, bani n-am, nu ma clasez in randul persoanelor ce ies la sucuri si ce frecventeaza cluburile. Fac parte din clasa medie, ca majoritatea, iar timpul liber il petrec cum stiu eu mai bine. Asa ca am haine de casa, haine de scoala, haine de iesit. Nu pot sa stau in casa cu hainele cu care stau pe afara, cum fac altii. Nu pot si cu asta basta.

Nu pot insa, sa inteleg, oamenii care stau cu fundul pe saci de bani si se imbraca..groaznic. Absolut fara gust. Si nu o cred numai eu, ci majoritatea oamenilor. Nu am sa inteleg niciodata diverse combinatii. Ca nu-mi plac mie paietele si sclipiciul e una, e unul din mii de fluturi ce ii am, insa cand te imbraci de sus pana jos alandala, deja e o problema.
N-am sa accept vreodata treningul cu pantofi, soselete albe si pantofii eleganti, lacul cu tinuta sportiva, etc etc etc.
Poti sa te imbraci cu gust, cu bani putini. Cel putin bluza alba va fi la moda mereu. Blugii clasici, la fel.

Nu, pur si simplu nu mai suport. Este sau nu? Si da…fiecare se imbraca cum are chef si cum ii place, insa uneori…

15 gânduri despre &8222;Bunul gust tine de bani?&8221;

  1. Bunul gust nu tine de bani , pana la urma stilul este o imagine de sine,pe care o are orice persoana si pe care incearca sa o redea prin tinute…….
    Daca ai trai printre nemti ti-ai schimba perceptia conform careia daca ai bani e musai oarecum sa……fi stilat, sa te imbraci bine.
    🙂

  2. Unele chestii țin de detalii. Spre exemplu cămașă cu dungi verticale și cravată cu dungi oblice :)) Sau cămășa cu carouri, cravată cu dungi oblice și costum cu dungi verticale :)) Te ia cu amețeală :)) Sunt unele detalii care contează nu numai să se asorteze și să arate decent 😀

  3. Clar trebuie clasificate pe categorii: de lucru, de casa, de strada, de iesit.
    In rest, pot sa spun ca n-am fost niciodata feşăn, am incercat sa fiu cat mai simplu. Mai importanta e atitudinea si cantitatea de materie cenusie…

  4. Pingback: My life in few words » Blog Archive » Ne pregătim

    • nu`i asa. te contrazic.daca n`ai bani multi cu siguranta ai cateva chestii ce merg mereu imbinate perfect, fara sa iesi in evidenta prin lucruri puse asa,, doar sa fie.
      sa fim seriosi.. un trimou+adidai+blugi mereu va fi ok. Tricou alb, blugi clasici, adidasi simpli. Sau tenesi.

Lasă un răspuns

