7 a.m.


Am căpătat obiceiul să mă trezesc la ora 6.30. Nici dacă vreau să dorm mai mult, nu pot. Mi-am obişnuit organismul. Şi-mi plac dimineţile mele, oriunde aş fi. Pur şi simplu îmi plac, cu tot ritualul lor, oriunde aş fi. Îmi plac mai ales pentru că dacă deschid geamul, simt aerul ălă mai tare decat cel de astă vară. Poluat este, chiar dacă Galaţiul este chipurile cel mai nepoluat oras industrial, dar cand e frig, aerul e logic mai rece si mai puţin încărcat cu tot felul de prostii. Aş adăuga însă mirosul de cafea, care trece pe sub uşă; dar mă conformez, până una alta, îmi fac singură cafeaua sau mă mai mint puţin că-mi place rece şi iarna.

Dacă era martie, eram în palton chiar dacă era aşa cald, pentru că eram obişnuiţi să ne îmbracăm gros. Acum.. chiar dacă e frig, încă sunt pline străzile de lume la cămăşi, tricouri, balerini, sandale. Oameni buni! E frig. Putea sa fie si august, dacă e aşa frig, te imbraci.

22 de gânduri despre &8222;7 a.m.&8221;

  1. Acum… depinde de fiecare.
    Sunt oameni foarte rezistenți la frig, căliți, și oameni care dârdâie și la 25 de grade. Fiecare se îmbracă după nevoi.
    Eu de pildă nu simt nevoia de mai mult de un cardigan mai gros sau un hanorac și până în mijlocul lui noiembrie.

  2. Eu deja vad pe strazi domnite cu cizmulite deci daca e frig majoritatea se echipeaza corespunzator. Toti inafara de mine care stie ca adevaratul ger e cel din nordul tarii, din a mea mult lipsita Bucovina. 😦

Lasă un răspuns

