Haha, iar e toamna


E pe bune, iar e toamna! Numai ca de data asta sunt sanse reale sa`mi para rau ca fac haz de necaz. Da fratilor, a venit toamna. Nu pot sa mai ies doar in tricou afara, pentru ca mi`ar fi frig. Si cel mai tare, imi place ca iaaar port esarfe. Prea ma saturasem de caldura, de transpiratie si de caldura aia sufocanta din autobuz.

A inceput si facultatea, sunt an terminal si am bucur de stresul acela cu licenta. Stiu ca o sa mi se zica sa stau linistita, ca e usor si altele. De luat o iau eu sigur, dar daca nu e stres, nu e bine. Iar conflicte ba pe acasa, ba pe la scoala si cum banii se duc si nu mai vin, incepe sa-mi fie dor de groaznicele zile de cand munceam.

Deci.. da! In sfarsit, e toamna!

17 gânduri despre &8222;Haha, iar e toamna&8221;

  1. Succes la sfarsit de an universitar si sa…iti aduci aminte cu drag de cei 3 ani. Eu o sa am un an incarcat de practica,randuri de scris etc. Dar va fi frumos,don’t worry about that! :p

  2. toamna… anotimpul meu preferat… ce bine ca a sosit…
    succes la invatat… sa fie bine in ultimul an… cu licenta cu tot… asa iti doresc… ba chiar si mai mult…
    ovi

  3. E toamnă, având în vedere că este ora unu noaptea şi plouă torenţial. Este toamnă în sfârşit, asta zic şi eu având în vedere că ‘un fel de vară’ a mai ţinut ceva…

Lasă un răspuns

