Unic


Nu stiu daca vi s-a intamplat si voua, dar eu am trait un sentiment foarte ciudat. Ciudat, dar placut.
Scriam acum putin timp ca m-am saturat de inceputuri. Ei bine, asta e, trebuie sa ma obisnuiesc, se pare ca imi aduc noroc. In punctul in care sunt acum, sunt multumita. Inafara de vechile divergente, totul se contureaza. Consider ca daca ceva te supara, te obisnuiesti cu ideea si ignori respectiva problema, astfel incat la un moment dat nici nu o simti. Apoi gasesti o rezolvare si totul capata alt sens.
Insa revenind la ciudatul sentiment trait de curand, adica aseara. Film, covrigi, jumatate de tigara si pace. Multa pace. M-am simtit ca in desene animate, cand cineva a luat un marker si a tras peste linia nesigura facuta cu un creion. Nu ca acum as vrea mai mult decat pana acum, dar acum stiu ce vreau. Cu atat mai mult cu cat azi dimineata nu mi-am schimbat parerile si chiar am gasit ajutor si sustinere. Totul necesita insa putin timp. 1 an. O nimica toata? Nu, e ca atunci cand alergi alergi, mai ai 100 m si simti ca cedezi fizic. In cazul meu, psihic, insa multumesc celor 4-5 persoane din jurul meu.

E asa frumos, cand stii ce vrei.

13 gânduri despre &8222;Unic&8221;

  1. dupa ce iti calca in picioare increderea,apoi pe tine ( la figurat) ,cu siguranta iti vei dori sa nu mai auzi de el. sunt multe pareri cand e vorba de dragoste. uneori e bine sa iti vezi de viata ta si…atat.

    Ce-i al tau e pus deoparte>:D<

  2. Singura intrebare este: Stii cu adevarat ce vrei? Sau este doar o rezolvare amagitoare a problemelor, gen ce nu se vede, nu exista? Daca poti raspunde cu DA hotarat, atunci felicitari, esti una din putinele persoane care le cunosc si care nu au dubii.

Lasă un răspuns

