Din jurnal.[6]


E liniste, atat de liniste ca am vaga impresia ca daca respir, o sa daram visele ce-ti sunt dulci. Ce conteaza ca in jurul nostru s-ar prabusi o natiune, aici e liniste, e pace. Nici sa clipesc nu am curaj. Nu pentru ca as pierde ceva, caci doar cu imaginea ta imi hranesc sufletul, insa te-as putea trezi, as face zgomot. Si-mi iei aerul, si ti-l dau pe tot, doar dormi iubire. Lasa-ma sa te privesc, lasa`ma sa te ador, sa-mi satisfac placerea vizuala.
Ne-am imprimat dorintele in asternuturi si acum, in dimineata asta, nu vreau sa sarut razele soarelui. Vreau, imi doresc lumina lunii peste pielea ta. Vreau sa-mi sterg hainele de pielea ta. Dormi iubire, dormi.

2 gânduri despre &8222;Din jurnal.[6]&8221;

Lasă un răspuns

