„Iubbyyy..mi s-a rupt o unghie!”


Ce? Nu va suna cunoscut? Nu cred! Nu cred! si cu asta basta. Daca nu i s-a rupt o unghie, tocul sigur e subred.

Am unghii asa, mai lungi, de vreo 2 luni;maxim! Am fost adepta tenesilor prea mult timp, asa ca in mod clar aveam oja pe jumatate luata si unghiile roase. I was that type of girl. Daca s-ar fi uitat cineva la unghiile mele in zig zag, nu mai dadea doi bani pe faptul ca eram mereu fresh si ingrijita. Unghii curate, taiate cu dintii. Dar curate! M-am gandit sa fac p schimbare in viata mea si am sarit din tricouri largi si tenesi in balerini, unghii lungi si manichiura frantuzeasca(sau rosii) si chestii feminine. Nu pot zice ca-mi vine peste mana, dar in mod clar inteleg partea cu „Baaaiii mi s-a rupt o unghie!”.

Urmeaza privirea aia de „mda, era inevitabil, esti femeie, ti se rup unghiile”.  Bai si s-a rupt! Dau doi bani ca s-a rupt ea, ideea e ca trebuie sa le tai pe restul; restul de 9. De crescut cresc ele, dar ti se rupe sufletul. Ma rog, nu fac melodrame din asta. Aplic tehnica „apuc cu dintii si trag” si gata cu restul de unghie ramasa. Merg mai departe si nu stresez lumea cu problema mea. Unii au probleme mai importante…cum ar fi..pacea in lume sau ce sa manance cand ajung acasa?

Dar cand aud „Iubbyyy..mi s-a rupt o unghie!” deja pot anticipa dialogul. Pe langa faptul ca urasc alintaturile in public si merg pe principiul „ce`i in dormitor, e in dormitor; afara e afara”, mi se pare jalnic sa ii spui lui, de 15 ori, ca tie ti s-a rupt o unghie. Ei si? Ii zici de vreo 2 ori.. ca sa inteleaga si sa stie sa nu te ia de degetul X ca o sa te doara, iti pilesti unghia de blugii lui(asta daca n`ai o minipila in portofel) si te gandesti cum naiba sa-ti rezolvi problema. In mod clar nu o sa va intoarceti, ca ai tu unghia rupta. Asta e, o sa le tai. Sau daca esti putin mai curajoasa, o tai numai pe aia si pe restul 9 le lasi asa. O sa ajunga ele la acelasi nivel.

Nu frate!Nu! Am asistat la o figura, aseara.El, ea. Ea tocuri de 10..cam asa, par tapat, rochita pana la genunchi, ruj rosu, unghii gheare lungi cu sclipici, paiete si tot neamul. El..ma rog, in tipar..3×4, tatuaj pe gat ceafa lata, pantaloni mulati si maieu/maiou mulat de asemenea, caci avea o silueta.mmm-mm.

-Iubbyyy..mi s-a rupt o unghie!
-Of iubita, lasa ca o pilesti cand ajungem acasa. Creste ea, ca le ai puternice, nu-ti face griji.
-Vai (x-ulescu, nu dau nume),cum poti sa fii asa insensibiiiiil?
-Nu-s insensibil iubita, da` ce vrei sa fac? Te cred, dar o sa treaca..
-Eu nu mai merg, ma intorc acasa.
-Cum, esti nebuna?Pentru o unghie??

Eu mi-am vazut de drum, caci pierdeam meciul. Ei au ramas in mijlocul drumului la discutii. Ma asteptam sa o fi pocnit, la cum arata individul, am fost placut surprinsa de rabdarea lui. Da-le naibii de unghii. Daca era tocul..hai, nu puteai merge. Dar o unghie? Pile gasesti la orice magazin si era abia vreo 8.
E un subiect vast, in general mi se pare aiurea sa ii umplu lui capul cu chestii feminine, lucruri ce le stiu eu cum sunt bine pentru mine. Oricat de super ok am fi, n`ai sa`mi faci tu unghiile, n`ai sa`mi dai tu parul cu spuma si cu rimel ma dau tot singura. Si tot in general ma enerveaza oamenii care strica tot pentru ca din 100 de chestii, au uitat una acasa.

26 de gânduri despre &8222;„Iubbyyy..mi s-a rupt o unghie!”&8221;

  1. In mod sigur era pitipoanca!:)) Astea-s genul de fete rasfatate si alintate peste masura. Isi iau lumea-n cap si din cauza iubitilor lor, pentru ca ei le suporta asa fandosite si nu scot vreun cuvant atunci cand ele fac o criza de genu’, Le pupa-n dos de fiecare data. Si pe urma se mai si mira atunci cand sunt parasiti, intrebandu-se cu ce au gresit. Pai, ele o sa spuna: „l-am lasat pentru ca era prea moale si nu se impunea deloc”.:)) Altor fete le convine sa aiba alaturi catelusi care sa-i tina in lesa.:)

  2. Sa vezi ce rău e să ţi se rupă dacă ai şi gel pe ele. Şi erau unghiile mele… De două ori am păţit-o, după care am renunţat la unghii lungi (fără gel nu rezistă lungi). Acum le am scurte, dar măcar nu mai sunt nevoită să trag de ele şi să trebuiască să le rup de tot, când se rup mai mult de jumate.

    • Da, am auzit ca e aiurea rau tare de tot daca ti se rup si le ai cu gel si`s unghiile tale, dar chiar si daca se intampla asta, o iei serios si iti rezolvi problema, nu e ok sa se faca conferinta din asta, sa afle si ultimul din lista de mess ca s-a rupt o unghie.
      Si aporpo de unghii.. mi s-a rupt si mie una ieri. :)) Ale mele sunt ale mele si nu stiu cum naiba, am agatat`o. Sper sa stea cu lac, pana mai creste oleaca. Cineva mi`a urat numai de bine dupa ce a citit articolul asta. :))

        • eu le`am intarit cu lac de unghii si tratament, muuulti ani(vreo 5) ca sa pot sa le am acum pe cont propiu. Ai incercat cu ulei se masline?Mi`a spus si mie cineva recent. Sa incalzesc ulei de masline si sa stau cu unghiile in el, cat suport. Cred de fapt ca o sa scriu despre asta.

          • Am încercat şi eu cu ulei de măsline(apropo de asta, îl folosesc mai ales pentru păr şi ştiu ce poate) dar n-am răbdare. Cu lac şi tratament încerc şi eu, dar cum ai scris şi tu, nu dă roade imediat, nu e nici un tratament minune din păcate. Cresc, şi se exfoliază. Sunt destul de moi…

  3. Toate ca toate, dar pantofii din poză sunt superbi. 😆

    Acum cu unghia depinde cum o rupi; că dacă e din carne… la cât de ustură și cea mai neplângăcioasă femeie se întoarce acasă.
    Acuma… și dacă ai dat vreo 500 de lei pe manichiură se merită să plângi. 😆 Și atunci iubi poate o susține, că el a marcat banul.

  4. Mda, de astfel de fufe si comportament mi-s satula !!! Ti se apleaca, cand vezi o domnita ca face mare tam tam pentru ca i s-a rupt o unghie. 🙂 Ok, iti pare rau, cresc ele cum cresc insa nu e ca si cum ti-ar fi murit cateluuuuuuuuuuul !!!!!

Lasă un răspuns

