Despre micile dureri de masea


Le avem cu totii. Durerea de masea si durerea de burta ma termina. Si nu sunt singura care are temerea asta.Si totusi, nimic nu se compara cu o durere de marea cand..iti e lumea mai draga. Te apuca, te tin, te lasa si TADAAAAAAAAAAAAAA revin. Si pe langa faptul ca simt ca am o soseta in gura, pentru ca nu pot sa tin maxilarul ca tot omul, ma apuca si durerea de cap, o placere.

Tador, aulin, nurofen, algocalmin, ceapa, usturoi, bitter, tuica, muscaturi de perete si multe rugaminti acolo sus. Urasc durerile de masea!

 

27 de gânduri despre &8222;Despre micile dureri de masea&8221;

  1. Uhhhh am stat si am citit tot fracmentul…oare cine mo fi pus pe mine sa intru aici?.,Ce sa zic.,sau ce sa va sp…asa durere de masea am de ametesc deabinealea…m-am impiedicat naibi stie ce am avut…nush ce sa zic…pana ma enervez si nushh ce o sa fac cu capu`l meu!.,Va dati cu seama ca cea mai dureroasa din lume a om.,este maseaua!..pffff apoi cand te ustura urechia,si pui limba pe masea.,poi asa iti vine sa joci prin casa de numa:))).Serios dar cu tomatologi astia sunt tot degeaba.,daca i sp sa iti faca cva la /canalele pe care le ai si cariate\Ai senzatia ca face tot degeaba nush si ce cu iei…doamneee….,Apropo a incercat toate medicamentele lui dumnezeu si nmk!.,Ultima sansa a mea este sa plec in ISRAEL ca acolo am auzit ca sunt plante,sau nush cum le zice la alea…ma face bine imd…Ce sa zic!,pana atuncea mai dati voi o sansa de scapare.

  2. Sincer, aproape am ramas fara dinti si masele proprii, dar marile dureri le-am rezolvat cu un ac de injectii. Gaseam locul si taiam nervul. Avantaj, am mers la dentist cand aveam bani si chiloti de schimb. Dezavantaj, s-au cam stricat pana am ajuns eu acolo.

  3. Si ketonal-ul e bun, am rezistat vreo 5-6 zile… de cand mi-a rupt dentistul maseaua de minte si am ramas cu radacinile in gingie, pana cand am reusit sa ajung la un chirurg bun, care a reusit sa rezolve problema nu insa fara niste chinuri groaznice desi imi facuse 2 anestezii locale.

  4. Eu uneori o ard in ceva stil Bear Grylls.. :mrgreen:

    Tornam niste otet.. gasim si niste sare ca sa amestecam cu otetul.. tinem o perioada la masea pana nu-ti mai simti maxilarul (daca-i nevoie) si va urma un
    nanic cat de cat linistit :mrgreen:

    Pentru restul, Aulin la nevoie (daca-i prin casa)

    Cu faza asta mi-ai amintit de-un vecin care mi-a zis acum cativa ani, ca el nici la 20 si ceva de ani, nu cunoaste durerea de masea. N-a avut-o niciodata!
    Am ramas (cam) socat :mrgreen:

  5. La fel ca tine făceam și eu… luam câte un medicament și trecea. Totuși asta nu înseamnă că problema e rezolvată! Du-te la dentist! Dacă vrei, îți recomand eu un cabinet bun. Doar că e în București! 🙂

Lasă un răspuns

