Luni-se poarta albul. Marti,13,pisica neagra-genial


Luni

A inceput scoala, e pe bune. Am vazut o gramada de camasi albe, combinate cu pantofi cu toc sau balerini, in cazul domnisoarelor sau cu tenesi+cravata, in cazul baietilor. Ce pot sa zic, ele erau prea prea, ei erau..bine!:D Ma opresc aici, pentru ca sunt fana camasa+crava+sacou si tenesi/adidasi. Eu eram in statia de autobuz, ma duceam spre facultate. Ei erau in aceeasi statie, discutand ce au mai facut, cu ce baiat/fata mai umbla, ce cuceriri au facut, cum se mai intleg cu parintii si daca merg la nu stiu ce petrecere. M-au trecut fiorii. Asa faceam si eu, mereu asteptam cu nerabdare prima zi de scoala. Autobuzul full option, cum nu a fost nici macar o data vara asta. Am simtit vreo doua ghiozdane in spate, dar nu m-am putut abtine sa nu zambesc subtil. M-am vazut admirata de catre domnisori si domnisoare pentru ca..”uite ce aranjata e domnisoara”.Asa vorbeam si eu despre fetele mai mari, cand eram prin clasa a 10-a. Nu mai sunt la scoala, asa ca in mod clar nu eram in camasa…cu toate ca mi-as fi dorit.  Eram..casual. Emotionanta zi.

Marti.

13. Si mi-a trecut si o pisica neagra prin fata si totusi, mi-a placut ziua asta. Acum ca am terminat sesiunea, am sters praful de doua degete si mi-am facut inventarul creioanelor, pudrelor, tricourilor. Dupa care mi-am mutat fizicul in alt cartier, pentru o parte mult mai placuta a zilei. Mult mai placuta. Nu stiu de ce, dar numarul 13 e un numar norocos pentru mine, cu toate ca 7 e numarul ce`mi place.

A inceput scoala si eu una abia astept sa inceapa facultate. 😀

34 de gânduri despre &8222;Luni-se poarta albul. Marti,13,pisica neagra-genial&8221;

  1. Vaii…luni da..a fost…neobisnuit de plictisitor.Deci, eu am preferat sa merg pe joc (decat sa mor in autobuz) si ajuns acolo am vazut tineri ..pardon tinere imbracatee…indecent. Cum liceul nostru nu are uniforma..(inca) si afara era cald..Fetele si-au propus sa-si arate…tot..ca haine nu prea aveau pe ele (nu ca ar fi deranjat baietii ) ..Ok..dupa plictisitorul discurs au urmat….ORE!….la care ni s-a si predat…in prima ziii :(…Si am stat pana la 7 la scoala…off
    Marti : Mai bine,fara ghinioane…si eu ador cifra 13 :>…si pisicile :))
    Concluzia de azi: Ma simt ca si mort..dupa prima saptamana…vreau vacantaa!!

  2. da… si pentru mine este bun 13… ii data cand… am semnat niste acte importante… si nu regret ca am facut-o… desi… au trecut ceva ani de atunci…
    (nu am purtat niciodata tenesi… si cravata…)

Lasă un răspuns

