Valorez 5000 euro. N-am zis-o eu!


Gata cu sesiunea mea minune. Cel putin teoretic, daca nu se gaseste vreun prof super sa ma cheme la un examen. No..bine, nu asta-i ideea. Am aflat azi ca valorez 5000 euro! Da..:))

Cum asa? Uite`asa . Aseara, party(la multi ani!). Nu am mai petrecut de ceva vreme si sa fiu sincera, aveam toate motivele sa ma distrez. Mi-am bagat picioarele si in examenul pe care il aveam azi. Si in cine ma mai putea suna, si in ce motive mai gasea mama sa ma tina pe acasa. Ma rog, party. Lalala.. si n-am dormit acasa, am poposit intr-o zona pe care sincer eu nu o agreez. Nu stiu de ce, dar intr-un fel sau altul, mereu ma intorc la cartierul ala. Prieteni, iubiti, familie, pisici, blocuri, pietre, sticle, betii, acolo`s! Diversific, dar intr-un fel sau altul ajung tot pe acolo. Nu-mi place zona pentru ca noaptea nu e chiar o zona pe unde as merge linistita.

Eh, azi dimineata, dupa multe tam-tam-uri, zic eu sa ma duc la facultate. Zis si facut, ma imbrac si ies pe usa. Specific ca nu aratam deloc bine. Eram intr-un mare fel, parul cam ciufulit, pentru ca nu dorm cu el strans niciodata; facusem o incercare sa-l prind intr-un mod cat de cat ok, mai ales ca era dat cu spuma si el oricum are volum. Blugii parca erau cu 2 numere mai mari, pentru ca nu prea avusesem stare. Bluza era putin cam murdara intr`un colt si de asemenea, mult mai larga.  M-am improspatat eu cu tot ce am putut, am incercat sa-mi sterg si machiajul insirat. Aratam obosita si sifonata. Dar am zis ca ma duc la examen oricum, altele aranjate arata mai rau decat aratam eu azi dimineata. Eh, am avut tenesi in picioare. Mi se desfacuse un siret. Nu mi-s genul sa ma opresc in mijlocul strazii si sa-mi las posteriorul sus si sa ma aplec toata sa-mi leg siretul. Obisnuiesc sa ma aplec cu totul, pe vine, pentru a nu lasa loc imaginatiei bolnave si comentariilor fara rost. Azi dimineata eram prea grabita, ma durea capul infernal, aveam prea multe griji pentru cineva, incercam sa imi aduc aminte ce mai citisem si ma gandeam daca o sa prind naibii autobuzul… asa ca am facut exact cum nu fac. Nu m-am gandit la nimic, mi-am incheiat siretul si gata, am plecat mai departe.Nu merg fara muzica pe strada, si cat imi asezam hands-ul, la  2 m de mine, doi oameni seriosi, f serios si f beti ( muhaha! 🙂 ), doi oameni asa, maturi, ca tata, discuta:

-Uite ba Gigele, scoate fata asta la un suc. Nu vezi ce grabita e, poate un suc ceva ar linisti-o!

-Baaa… da-mi tu 5000 de euro si poate macar o sa se uite la mine!

 

Na! S-a dovedit ca barbatilor beti, toate femeile le par a fi mai frumoase. Si am aflat si cat valorez..asa ca am avut ocazia sa specific tuturor ca nu stau cu ei pentru faima sau lovele! Muahhaa.. la cat valorez eu, tot ce fac eu e din placere! :)))))))))))))))))))

 

 

12 gânduri despre &8222;Valorez 5000 euro. N-am zis-o eu!&8221;

    • uite, sincer, e aiurea, da` nu ma prea ambalez. eu comentez suficient pe seama altora, in gand sau nu. :)) fiecare are dreptul la opinii si apoi nu ma iau eu dupa ce zic altii

Lasă un răspuns

