Fresh new start.again


De la capat. Iar. De la zero. Iar. Explicatii. Iar. Discutii. Iar. Eu, cerul si pamantul. Iar. Scorpie, bitch, rautate (etc). Iar.

M-am plictisit de fresh new stars. Am crezut atata timp ca e bine sa o iei de la zero(in orice domeniu, nu particularizez.) ca sa-mi dau acum seama cat de obositor poate fi. Nu admit acum, ca a te complace intr`o postura e bine. NU-I!!  Dar nici sa te muti de aici-acolo nu e bine. Scriam acum putin timp, ca ma mut sufleteste, fizic, emotional si psihic si in alte mii de moduri. Dupa ma razgandisem, totul se asezase.

Cred ca totusi ma asezasem pe un castel de carti de joc,  ca am ramas cu vanatai in urma cazaturii. Ei… si iar de la zero. Nu sunt influentabila, dar sunt controlabila. Nu stiu cum va suna voua, dar eu una m-am plictisit sa sterg cu buretele, nu de alta dar si buretele asta s-a tot micsorat si creta ramane din ce in ce mai putina. E perioada aia  in care incerci de toate si speri sa te multumeasca ceva, ca sa te poti cunoaste mai bine. Si ramai intr-un loc, vezi ca poti mai mult si pleci. Si tot plec si plec si plec. Si ma sufoc ca e prea mic necunoscutul pentru mine. Ma refer la necunoscutul de aici, caci pe viitor va fi nemarginit. Ma plictisesc repede, imediat dupa ce am „cucerit” obiceiuri, oameni, lucruri.

Vreau ceva, obtin, ma uit cu scarba si arunc. Plec. S-ar putea numi ca nu stiu sa apreciez adevarata valoare a oamenilor sau a lucrurilor. Dar nu m-a smucit nimeni sa-mi zica: „Bai fato, ce e cu tine si ce sufletul lu` Avram Iancu vrei tu? Ia..dutii tari!”. Probabil m-as opri si m-as uita lung, ca pisica la poarta noua. Dar nu, mi se canta in struna si se pare ca fac bine chiar si lucrurile proaste, pentru ca ma simt sustinuta.Am o groaza de lucruri bune de facut, dar fac numai ce n-ar trebui si imi ocup timpul cu lucruri inutile. Se numeste inconstienta. Da. Inconstienta. Am zis-o.

Nu am chef nici de scoala, nici de casa, nici de soare, nici de vacante. Am chef sa ma afund in perne, cu o carte buna in maini, cu o ceasca mare de cafea pe masuta de langa, cu picaturi mari de ploaie pe acoperis, cu pachetul de tigari bagat la fundul gentii si telefonul inchis. Da, asta as face. Astept sa vina toamna, poate ma voi simti in elementul meu,printre frunze uscate, zambetul ironic al doamnei Toamna si baltoacele prezente in tot orasul. Da frate, sa ploua, sa fie frig si sa se termine vara asta trasa de par. Da, gata, asta vreau.

Post de la mine pentru mine. Sa-mi vad gandurile, caci am impresia ca sunt campioana la 1000000000000 m garduri, cand incerc sa ma gandesc la ceva anume.

17 gânduri despre &8222;Fresh new start.again&8221;

    • aaa. nu. in mod clar nu. e ceva trecator, sunt convinsa. Am avut parte de o groaza de experiente neplacute si e o varza in capul meu. Trebuie doar sa am parte de liniste. Am simtit doar nevoia sa am exteriorizez.

Lasă un răspuns

