A-gi-ta-ti-e!


Asta e cuvantul care ma reprezinta in momentul asta. Is full de cafea si cola si le-am dres cu un ceai.

Un al cuvant ce mi se potriveste este „drumuri”. Aici, acolo, dincolo si dincoace si aici si aici si acolo si pe dincolo. Ma asez. SI AIIICII!!!

E ca si cand lumea toata, s`a vorbit ca intr`o zi, sa..na, sa te faca sa slabesti 2 kg. Dupa ce am cautat ieri pe cineva sa ies, pentru ca explodam in casa, azi..surpriza. Ziua mea incepe asa..lejer, cu un mesaj de la o fosta colega, sa mergem la plaja. As fi vrut, nu puteam.Apoi 5 mesaje de la 5 persoane diferite..iesiri. O invitatie pe nu stiu une. O invitatie la cafea(asta am onorat`o peste vreo ora). Idee e.. frate… de ce atunci cand vrei, nu gasesti pe nimeni(de fapt, am gasit pe cineva, dar e vorba de ideea in sine)si cand ai programul full, toti te suna? De ce?

15 gânduri despre &8222;A-gi-ta-ti-e!&8221;

  1. concluzie… niciodata sa nu ai programul full… lasa ceva loc de respiro… o balanta potrivita pentru a primi si a onora invitatii…dar in acelsi timp… si sa faci invitatii…
    sa-mi zici si mie cand vei reusi echilubrul asta de incarcarea a programului…

    • Daca ma duc la o bere si o tigara cu o gasca, in mod clar ajung la 3 sucuri si juma de pachet de tigari. Ca na, nu stau 10 minute si fug. Si chiar daca vroiam, nu aveam cum sa ies cu toti. Era imposibil.

      Si daca nu am nimic stabilit, niciodata nu sunanimeni. E legeee! Daca eu nu propun sa fac eu ceva, nimeni nu va avea treaba cu mine. Daca ma duc undeva, sigur mai suna 3 oameni care vor sa ma vada in acelasi interval in care am treaba. :))

Lasă un răspuns

