Ca-ntre fete


E bine cand prietenii vechi de innoada, cand nu esti singura in fata socului. Sunt ‘turmentata’ cum s-ar zice, incerc sa ma impac cu idei, cu sentimente. Incerc sa las naibii pernele intregi si sa`mi salvez apa din organism. Lucrurile se aseaza, se linistesc, bufnesc din nou si incep sa sper ca al meu vulcan o as devina inactiv. E mult mai usor cand ai prieteni aproape. E si mai greu cand prietenul ala bun, e undeva intre ratiune si ..si neratiune sa zicem.

Oricum, sunt fericita ca am reluat prietenia cu prietena mea din clasa a 5-a. Ca am reluat prietenia cu o fosta colega. It feels so damn good.

 

[No coffee, without me in your thoughts. fullstop]

12 gânduri despre &8222;Ca-ntre fete&8221;

  1. Nu am mai văzut unii colegi de când am terminat și e aiurea. Pe unii din liceu și după 7 ani dacă îi văd deja parcă nu mai sunt ei, cum or fi ăia din generală?

  2. De curand am reluat si eu o prietenie si mi-e mai bine decat ma asteptam insa de curand am si pierdut ( sau ma rog ne-am pierdut ) ceva ce ma gandeam ca va dura years and years dar na vorba aia : win some lose some. 🙂

        • Mi-a zis cineva că a citit undeva, nu mai ştia exact pe cine cita, dar chipurile, prietenii nu sunt de o viaţă, ci sunt seturi de prieteni, ca să treci prin anumite etape din viaţă. Nu prea îmi vine să zic aşa, dar dacă o mai ţin mult aşa o să ajung fără bucăţele de suflet, ..tot las la fiecare câte ceva. Cu toate că pare că e endless.

          • Ma, sa fim seriosi prieteniile adevarate ,alea pure si linistite exista doar in filme! In realitate toti ne mintim,toti ascundem lucruri, toti scapam cuvinte aiurea fie in fata persoanei sau fie pe la spatele ei … ori o prietenie adevarata inseamna incredere TOTALA, sa fii alaturi de celalalt MEREU, sa-l respecti fara ascunzisuri si minciuni. Eu imi permit sa nu mai cred in prietenie adevarata pentru c-am fost „frecata” de toti ” cei mai buni ” de pana acum si mi-s efectiv lamurita. Imi limitez sentimentele, imi limitez actiunile si mai ales INCREDEREA in cei care sunt acum in viata mea si-n cei care vor aparea!

Lasă un răspuns

