Google+


Nebunie si cu Google+ asta.
Uite, invitatii de la mine pentru voi, 150 la numar. Pana o sa-mi dau eu seama care e treaba cu Google+, mai dureaza. Cred ca o sa fie populat, atunci cand pe 5 noiembrie marele Facebook va muri. Detalii, aici. Numai bine ce ma bucuram ca s-a dus naibii hi5`ul. Ma saturasem de bulinute, rozalii, fetite de cartier, sexy marioara si altele. Acum am observat ca au ajuns pe facebook, altadata o platforma curata si simpla. Astept sa ajunga si pe Google +.

Bleah. O sa-mi sterg toate conturile si am sa raman cu Twitter.

14 gânduri despre &8222;Google+&8221;

  1. da :))…Chiar uitasem de 5 noiembrie..eu zic ca nu au sanse :D..Oricum e funny : hi5-ul era aiurea cu temele lui sclipitoare si restul > ne-am mutat pe facebook,curat,aspect alb si albastru pentru toti ? acum o sa mergem pe g+ unde e doar alb :)) …

  2. twitter e un fel de „merg sa mananc,brb”, „gata, sa-mi fie de bine”, „brb, ma duc la baie”:)) pe google + am si eu invitatie dar nu m-am inscris nici acum:))…imi ajung facebookul si blogul:D

Lasă un răspuns

