E criza, ne luam din dragoste!!


E criza! Sa zica Boc ce o zice, e criza frate! Dada, „nu te uita la mine ca pinguinul la valiza, e criza, crizaa”. Cam asa ar zice nenea de la Taxi. Poti sa zici ca nu?
Asta inseamna ca ce? Ca multi se iau din dragoste si ca domnisoarele de bani gata care erau de bani gata, cauta cavaleri tineri, bogati si inteligenti. Oricum, cred in casnicii bazate pe incredere, respect si amuzament. Asta e alta poveste.
Pana una alta, femeile viseaza la rochii stil printesa sau nu, la nunti fastuoase sau nu, dar inel trebuie sa ai! Ca e mic, ca e mare, ca e scump sau nu, trebuie. Poate fi si din iarba impletita, dar sa fim seriosi, mai rarut asa ceva.

Mai intai te bati cu pumnii in piept ca nu`ti trebuie nevasta, dupa toti pretenasii se insoara si sunt fericiti, chiar daca ies mai rar cu tine la o bere. Pana la urma te indragostesti, si le logodesti. Te insori, faci copii, ai nepoti, muncesti si gata`i viata. Poate pare o atitudine pesimista, nu`i, e doar glumeata.

Si totusi, trebuie un inel. Mie personal imi plac cele finute, subtiri, cu o pietricica mica mica in varf, abia perceptibila. Am gasit aici inele de logodna si aici verighete. Na, pentru mofturosii care prefera inel de logodna cu diamant, au si din astea.
Imi plac rubinele, dar nici diamantul nu e mai prejos. Este asemenea lacului de unghii. Clasic, fin, deci mereu la moda.

Habar n-am daca voi gasi pe cineva care sa imi suporte caracterul mai mult de..un sezon, si sa fie sincer in privinta asta, insa un inel de logodna tot o sa am, fie ca ma logodesc sau nu. Prea sunt dragute. Cat despre rochia de mireasa.. clasicul va fi mereu parte din viata mea. La voi cum e, cum visati cu ochii deschisi si la ce?

-partea1-

11 gânduri despre &8222;E criza, ne luam din dragoste!!&8221;

  1. Pingback: Blogatu LiveTV: Tragerea la sorti a castigatorilor a doua concursuri de pe Blogatu.ro! | Blogatu

  2. Și eu văd că tot mai mulți prieteni și prietene se căstoresc :)) Dacă înainte îi număram pe degete pe cei care erau căsătoriți, acum îi număr pe degete pe cei care nu sunt căsătoriți :)) Eu nu mă grăbesc :))

Lasă un răspuns

